Oh wel jammer van de anderen, maar we maken er gewoon wat gezelligs vanquote:Op maandag 5 januari 2026 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker rustig hier dan. Zit ik alleen met @:bitterbal @:strani @:fogel @:dven @:crv (waar ben je eigenlijk buurman?)
Dan viel dit nog mee vanochtend op de A12 dus:quote:Op maandag 5 januari 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Utrecht en omstreken is wel echt pure chaos momenteel
Elke hoofdweg staat vast.
Inmiddels staat de andere rijbaan ook vastquote:Op maandag 5 januari 2026 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan viel dit nog mee vanochtend op de A12 dus:
[ afbeelding ]
niet gegleden?quote:Op maandag 5 januari 2026 12:13 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
waar gleed je naar toe?quote:Op maandag 5 januari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben wezen wandelen. Was geen goed idee
LEUGENS.quote:
Ben benieuwd, zouden vanmiddag twee pakketjes via PostNL moeten ontvangenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet in alle straten durven te bezorgen vandaag. Is niet erg, eigen veiligheid boven alles
Kun je voortaan rollend door het leven. Stuk veiligerquote:
Zou eens tijd worden jaquote:
oke dan mag je naar NLquote:
Hier welquote:Op maandag 5 januari 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben wezen wandelen. Was geen goed idee
Hier is alles alweer weg aan het smelten joh.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Auto is weer sneeuwvrij
Er is echt maar 1-2 centimeter gevallen hier. Hoe dan
Huh wat? Gaat de KSC uiteenvallen?quote:Op maandag 5 januari 2026 12:26 schreef Strani het volgende:
@:kwiwi als wij en een paar anderen dan straks als enigen over zijn, kunnen we dan ook de inrichting van deze SC een heel klein beetje veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |