Waarom nog Zero op je laatste dag, of vind je die oprecht lekkerder dan Classic?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:15 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg het vast niet allemaal op maar boeiend.
Vind ik ook lekkerder.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Waarom nog Zero op je laatste dag, of vind je die oprecht lekkerder dan Classic?
Fingers crossed dat je niet gefusilleerd wordt🤞quote:Op maandag 5 januari 2026 11:33 schreef Mikeytt het volgende:
1000 kauwgomballen. Door al dat rubber in mijn lichaam ben ik dan immuun voor de elektrische stoel.
Wel verstandig een cola zero te nemen voor de gezondheid .quote:Op maandag 5 januari 2026 11:15 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg het vast niet allemaal op maar boeiend.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:35 schreef DjVero het volgende:
Nasi Goreng.
Mag wat Barbie PangPang bij, maar het liefst enkel de nasi
Ik moet hier iets te hard om lachenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je indo ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:10 schreef SemperLibertas het volgende:
- Sateh kambing
- Gebakken rijst
- Stroop susu
- Spekkoek
En dan lekker dood gaan
Lekker man, was ik vergeten: Gauloise zonder filterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:20 schreef raptorix het volgende:
Ik wil trouwens ook nog roken, wel American Spirit Blauw graag.
Poh, dan wel die Franse Variant uit de jaren 90, als je daar 1 haaltje van nam bij de koffie kon je gelijk schijten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Lekker man, was ik vergeten: Gauloise zonder filter
Precies die ja haha, echt niet normaalquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Poh, dan wel die Franse Variant uit de jaren 90, als je daar 1 haaltje van nam bij de koffie kon je gelijk schijten.
Dank je voor het melden Thabit, heb het even nagevraagd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 06:37 schreef thabit het volgende:
Hier was laatst ook al een topic over: CUL / Wat zou jouw laatste maaltijd zijn op death row?
Zag dat ik in dat topic een Broodje Mario noemde.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor het melden Thabit, heb het even nagevraagd.
De laatste reactie in het oude topic is van twee jaar terug. Een nieuwe poging in een ander forum lijkt ons prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |