anders kon ze aanspraak maken op mijn pensioen vermogenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
... getrouwd geweest?
Waarom heb je de Kirgizische schone laten lopen?
Dit is een heel goede analyse voor het gros van de 'Pro-Palestina c.q. Hamas'-beweging in NL.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is onderdanigheid vermomd als stoerheid. Mensen juichen buitenlandse leiders toe die minachting tonen voor precies dat wat hen beschermt: rechten, de rechtsstaat, menselijke waardigheid. Ze hebben een diep verlangen om overheerst te worden.
Het wrange is dat deze bewegingen zich nationalistisch noemen, maar buitenlandse autocraten toejuichen die ons in Europa verzwakken en afhankelijk maken. Ze spreken over soevereiniteit, terwijl ze dromen van sterke mannen die niets geven om kleine landen of lastige burgers.
Wie denkt dat hij in zo’n wereld wint, vergist zich. Rechten die je vrijwillig opgeeft, komen niet terug. De geschiedenis is daar pijnlijk duidelijk over.
Blij dat ie nog leeft lijkt me.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:41 schreef Discombobulate het volgende:
Maduro leek ook redelijk vrolijk.
Mwa, dat hadden ze sowieso niet gedaan. Zoals sommige mensen ook al dachten, misschien is het een negotiated exit.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Blij dat ie nog leeft lijkt me.
Het is natuurlijk maar de vraag wat je als een onzinbaan ziet. Volgens de eerste definitie moeten de mensen dat zelf vinden en die zijn er hier niet zoveel. Volgens een wat objectievere definitie gaat het werkproces gewoon rustig door als die persoon een maand niet op komt dagen. In mijn ervaring zijn de mensen die zichzelf het belangrijkste vinden het meest misbaar. Managers, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gemak waarmee je over onzinbanen spreekt.
Ok, dank je.quote:En als je even mijn pohi uitpluist, zul je zien dat ik JUIST pleit voor bijstand en sociale zekerheid en een grafhekel heb aan mensen die constant afgeven op 'uitkeringstrekkers'. Iedereen kan dat namelijk eens worden.
Derhalve is je mening zeker iets waard.
Ik kom er veel geld brengen in ruil voor het aanschouwen van een stuk schoonheid onzer planeet.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen? Jij wilt geen Nederlanders zien in het buitenland, EN je wilt geen buitenlanders zien in Nederland.
Ieder op zijn eigen plekje dus. Wat heb jij dan te zoeken in Namibië?
Een echte Nederlander gaat met de caravan en neemt een friteuse, brood, kroketten en knakworsten mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal niet maar als ik op safari in Namibië ben hoef ik ook geen Henk en Ingrid te zien en broodjes kroket te vreten.
Nee, de voc.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:54 schreef sp3c het volgende:
Gaat het hier nu serieus over immigranten????
Zijn beveiligers zijn zo’n beetje allemaal doodgeschoten.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwa, dat hadden ze sowieso niet gedaan. Zoals sommige mensen ook al dachten, misschien is het een negotiated exit.
Trump is tot veel in staat, maar Maduro omleggen had ie nooit gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn beveiligers zijn zo’n beetje allemaal doodgeschoten.
Ja, snap wel dat hij blij is dat hij nog leeft.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Trump is tot veel in staat, maar Maduro omleggen had ie nooit gedaan.
hij kan wel naar Ruzzia gaan emigrerenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geloof niet dat de man ooit nog vrij komtquote:Op maandag 5 januari 2026 18:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij kan wel naar Ruzzia gaan emigreren
en zitten er meer daar
Gaat een beetje lastig nu hij vastzit in een Amerikaanse cel hè.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij kan wel naar Ruzzia gaan emigreren
en zitten er meer daar
Had ook per ongeluk kunnen gebeuren.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig nu hij vastzit in een Amerikaanse cel hè.
Dan nog, er had van alles kunnen gebeuren, maar Maduro levend pakken was één van de belangrijkste doelstellingen lijkt me.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had ook per ongeluk kunnen gebeuren.
Die voormalig president van Honduras l, die in de VS vastzat voor notabene drugshandel, kreeg zelfs een pardon van Trump. Dus wie weet komt 'ie ook weer binnen een paar jaar vrij.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geloof niet dat de man ooit nog vrij komt
Jazeker, anders werd het een martelaar.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan nog, er had van alles kunnen gebeuren, maar Maduro levend pakken was één van de belangrijkste doelstellingen lijkt me.
de vice presideent zit in de pocket van de USA en naar buiten toe speelt ze een spelquote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat Trump niet zo goed weet wat ie nu moet gaan doen.
Het is aardig hetzelfde in Venezuela. Het systeem is er gewoon nog.
Gewoon wat Trump-coin kopen en dan is het zo geregeld.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geloof niet dat de man ooit nog vrij komt
Ik vermoed dat daar ook geen seconde over na is gedacht vantevoren. Trump heeft weer een narcisme voedend tv-moment gehad en dat is het enige dat telt voor Trumpie.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat Trump niet zo goed weet wat ie nu moet gaan doen.
Het is aardig hetzelfde in Venezuela. Het systeem is er gewoon nog.
Trump geniet van zijn macht als een echte wereldheerserquote:Op maandag 5 januari 2026 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar ook geen seconde over na is gedacht vantevoren. Trump heeft weer een narcisme voedend tv-moment gehad en dat is het enige dat telt voor Trumpie.
om de was te doen denk ik en hem in slaap te brengen met een liedje en ze gaan samenwonen in Moscow bij Assad en Janoekovits in de flatquote:Op maandag 5 januari 2026 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom is de vrouw van Maduro ook opgepakt?
Je denkt toch niet dat Teflon Mark hier z'n vingers aan gaat branden?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef BeriBeri het volgende:
Rutte al een reactie gegeven op wat z'n Daddy heeft gedaan?
Kom op, het is Maduro.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat 'godgezalfde' Trump meent naar willekeur mensen te mogen ontvoeren is het engste.
Daar gaat het vooral om, maar om Maduro hoeven we niet te rouwen.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ach ja..
olie en Epstein, was ik even vergeten
Dat zo'n figuur als Trump denkt gewoon maar mensen in het buitenland, wie het ook moge zijn, te kunnen kidnappen is natuurlijk totaal gestoord. Wie is de volgende?quote:
Ja, het is wel jammer dat ie dat nou niet met Putin heeft gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zo'n figuur als Trump denkt gewoon maar mensen in het buitenland, wie het ook moge zijn, te kunnen kidnappen is natuurlijk totaal gestoord. Wie is de volgende?
Dat wel uiteraard. Als ze hem dood hadden gewild, dan was hij dat nu wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan nog, er had van alles kunnen gebeuren, maar Maduro levend pakken was één van de belangrijkste doelstellingen lijkt me.
Tuurlijk verandert er wel wat voor de bevolking.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar gaat het vooral om, maar om Maduro hoeven we niet te rouwen.
Helaas zit de verdere regering er nog en zal er niks veranderen voor de bevolking.
Hoe groot is die kans? En wat is de kans dat het slechter wordt? Of de kans dat er weinig verandert?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk verandert er wel wat voor de bevolking.
Jij herhaalt dit steeds. Er is kans dat het veel beter wordt en die kans grijpen de venezulanen met beide handen aan, daarom zijn ze (nog) blij.
Dat is aan de venezulanen.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans? En wat is de kans dat het slechter wordt? Of de kans dat er weinig verandert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |