Dan kun je zeggen dat ze je niet goed gehoord hebben, vanwege het geluid van de motoren?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
En wat is er zo speciaal aan dat format van in een deuropening in een vliegtuig staan en dan wat journalisten af te zeiken toe te spreken, dat dat keer van stal wordt gehaald?
Ontvoeren, de grens overvliegen, Maduro een wapen geven... 'Hey, that's not allowed here!'quote:Op maandag 5 januari 2026 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik las de aanklachten en vroeg me af hoe in vredesnaam een Venezolaan zich schuldig zou kunnen maken aan het schenden van een Amerikaanse vuurwapenwet. Maar goed, ik ben ook geen expert in het Amerikaans recht.
Nou zo langzamerhand zou je inderdaad wel moeten weten dat je bij Trump die garantie hebt.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, they were fixating on Trump's declaration. Ja, Jan Lul, je mag toch verwachten dat de president niet van alles gaat roepen zonder enige knowhow!
Het zou mij verbazen als dit geen showproces wordt.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik las de aanklachten en vroeg me af hoe in vredesnaam een Venezolaan zich schuldig zou kunnen maken aan het schenden van een Amerikaanse vuurwapenwet. Maar goed, ik ben ook geen expert in het Amerikaans recht.
Ik vind dit een rare lezing van de situatie. Trump zei in Florida de waarheid, ze doen dit voor de olie dat is de reden van de inval en ze zetten er een puppet neer die ze denken te controleren.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:54 schreef Kijkertje het volgende:
Rubio die Trump moet corrigeren. Genant weer.
Trump Says U.S. Is ‘In Charge’ of Venezuela, While Rubio Stresses Coercing It
The secretary of state said that a military “quarantine” on some oil exports would stay in place to put pressure on the country’s acting leadership.
[ afbeelding ]
Inclusief met paint bewerkte foto'squote:Op maandag 5 januari 2026 19:27 schreef Vis1980 het volgende:
Ik denk dat Maduro een handlanger blijkt van Abrego Garcia.
McCarthy; dit is echt super griezeligquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als dit geen showproces wordt.
Op straat verhangen?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij kwam toch echt zelf met 'fentanyl is massavernietigingswapens en daarom val ik Venezuela aan'.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik heb natuurlijk niks met Trump maar laten we niet doen alsof het slecht is dat hij duidelijk is over zijn intenties aangaande andere landen.
Die klootviool kan dat land niet eens vinden in een atlasquote:Op maandag 5 januari 2026 19:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij kwam toch echt zelf met 'fentanyl is massavernietigingswapens en daarom val ik Venezuela aan'.
Toch niet stiekem? Ook bizar dat Luigi nog altijd niet op vrije voeten is! Geef die man een standbeeld.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:28 schreef TLC het volgende:
Stiekem toch jammer dat die ene vent destijds gemist heeft
Nou ja, de rechterlijke macht is nog wel enigszins onafhankelijk. Die maken nog wel eens gehakt van de showprocessen die Bondi graag wil voeren.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Toch niet stiekem? Ook bizar dat Luigi nog altijd niet op vrije voeten is! Geef die man een standbeeld.
Tja, het hoort thuis in BNW weet ik maar dat was een valse vlag welke hem wel redelijk stemmen opgeleverd heeft.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:28 schreef TLC het volgende:
quote:
Op zo'n moment gaat het Supreme court zich ermee bemoeien om de gewenste uitslag te bewerkstelligen.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, de rechterlijke macht is nog wel enigszins onafhankelijk. Die maken nog wel eens gehakt van de showprocessen die Bondi graag wil voeren.
Geen idee, ook die hebben nog wel enige juridische principes. Zie ook het terugfluiten van Trump waar het aankomt op de inzet van de nationale garde en dergelijke.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Op zo'n moment gaat het Supreme court zich ermee bemoeien om de gewenste uitslag te bewerkstelligen.
Nouja ik volg het op dit moment niet op de voet, maar Trump was toch ook even teruggefloten wat betreft zijn tarieven. Terwijl hij daar toch ook vrolijk meer door lijkt te gaan?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, ook die hebben nog wel enige juridische principes. Zie ook het terugfluiten van Trump waar het aankomt op de inzet van de nationale garde en dergelijke.
Als er echt geen enkele juridische basis is voor de aanklacht dan komt ie ook niet door de SC verwacht ik. Maar goed, ik heb echt geen flauw idee hoe houdbaar de aanklacht is
Er komt vooral een belangrijke zaak aan op dat vlak, maar of Trump ergens mee doorgaat of niet is natuurlijk niet relevant in het kader van de vraag of het SC aanklachten in een strafzaak naar de prullenbak verwijst of niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nouja ik volg het op dit moment niet op de voet, maar Trump was toch ook even teruggefloten wat betreft zijn tarieven. Terwijl hij daar toch ook vrolijk meer door lijkt te gaan?
Het oorlogsregime is op dreef.quote:Pentagon to cut Sen. Mark Kelly’s military retirement pay over ‘seditious’ video: Hegseth
Sen. Mark Kelly, an Arizona Democrat, will have his military retirement pay cut as part of a disciplinary action over a video he made that told service members they have the right to refuse to execute illegal orders.
Defense Secretary Pete Hegseth also issued a formal letter of censure against Kelly.
Hegseth called Kelly’s statements on the video “seditious.”
https://www.cnbc.com/2026(...)y-video-hegseth.html
Van de partij die vrijheid van meningsuiting hoog in ‘t vaandel heeft staan. Lees je mee @Lyrebird ?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:39 schreef Montov het volgende:
Een nieuw niveau van intimidatie.
[..]
Het oorlogsregime is op dreef.
Foei, met deze opmerking kom je Amerika niet in!quote:Op maandag 5 januari 2026 19:28 schreef TLC het volgende:
Was ik niet van plan ook, dus bij deze voor de u s of a dit ;quote:Op maandag 5 januari 2026 20:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Foei, met deze opmerking kom je Amerika niet in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |