Wat moet je nou met zon in het buitenland wanneer je zo'n buitengewone weersituatie in eigen land hebtquote:Op maandag 5 januari 2026 11:33 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het ook niet grappig. Wij vertrekken vanmiddag richting Schiphol om vanaf daar hopelijk morgenochtend naar de zon te vliegen. Maar ik zie heel wat (ijs-)beren op de weg
Die kans is dan vrij klein want het blijft liggen/vriest aan.quote:
Ik stuur je wel een tikkie.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bedankt voor je motivatie speech.
2005 de laatste keer halve meter?quote:
Minder leuk als die snelweg is afgesloten en dat je daar 3 uren vast staat.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En dat is nou het leuke... veel mensen worden weer speels en hebben pret.
Ik las het net ookquote:
Man is 50 geworden en om dat te vieren wilden we lekker een weekje naar een resort in de zon. WilDen ja, ik heb nu echt geen voorpret meerquote:Op maandag 5 januari 2026 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat moet je nou met zon in het buitenland wanneer je zo'n buitengewone weersituatie in eigen land hebt.
Gaat om zaterdagquote:Op maandag 5 januari 2026 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag en maandag 9 en 10 graden. Dan is het gelukkig snel gedaan met die zooi.
Als control gelijk krijgt kunnen we klaar maken voor een 11stedentochtquote:Op maandag 5 januari 2026 11:27 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ziet het momenteel niet bepaald naar uit.Maar het kan zomaar in NL
![]()
[ afbeelding ]
Dat kan als je bij de 2 aquaducten en bij de rondweg Sneek niet omhoog komt door al die sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:43 schreef fietsie het volgende:
De info van de ANWB impliceert dat er ook een file van 23km staat, van Bolsward tot en met knooppunt Joure.
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:43 schreef fietsie het volgende:
De info van de ANWB impliceert dat er ook een file van 23km staat, van Bolsward tot en met knooppunt Joure.
Gaat beginnen met de provincie af te sluiten.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als control gelijk krijgt kunnen we klaar maken voor een 11stedentochtstel je voor dat dit in 2026 nog kan
hoezo klimaatopwarming
![]()
Haha, precies ja!quote:Op maandag 5 januari 2026 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als control gelijk krijgt kunnen we klaar maken voor een 11stedentochtstel je voor dat dit in 2026 nog kan
hoezo klimaatopwarming
![]()
Ik woon net buiten Jourequote:
Graag want ik kan dus mijn auto niet inquote:
Gister eind van de ochtend lag er al zo'n 30cm op de Heuvelrug bij de Kaapse Bossen. In m'n tuin in Utrecht is er sinds gisteravond zo'n 20cm gevallen, dus zou me niks verbazen als je daar op dit moment al in de buurt (of wellicht over) de 50cm gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |