Voor gezeik over dingen in de wereld zijn andere topics, hier zijn we chill.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef sly-nl het volgende:
Zootje kloten recepten delen en gezeik over vierkante pizza's, terwijl de wereld in brand staat![]()
Love![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niet opsnuiven he.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:11 schreef chufi het volgende:
Zelfs hier lag een dun laagje wit poeder....
nog steeds..
Gelukkig maar en goed zo en ik neem aan dat je dan vloeibaar wasmiddel gebruikt, ik moest ff nadenken want dacht in eerste instantie ieuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit ... lijkt wel waspoeder en dat gebruik ik al jaren niet meer
vloeibaar en doekjesquote:Op zondag 4 januari 2026 11:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar en goed zo en ik neem aan dat je dan vloeibaar wasmiddel gebruikt, ik moest ff nadenken want dacht in eerste instantie ieuw.
Ik hoop dat het bij jou witter is dan hier.quote:
Valt tegen hier.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij jou witter is dan hier.
Hier is het ook gewoon bijna wegquote:
Jan Willem filmt overal ... ook hier in de buurt heeft ie rondgereden in de nieuwe Mercedesquote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
En wat doet de Utrechtse politie nou met O&N
en als dat afgaat, dan heb je gewoon een uitdaging,
want dan is een deel van het huizenblok .... weg.......
wilde iemand gewoon een professionele vuurwerkshow geven, komen zij het weer verpesten... /squote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Respect voor deze mensenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Er had toch niets mis kunnen gaan ook bij deze 'professionele' vuurwerkshowquote:Op zondag 4 januari 2026 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wilde iemand gewoon een professionele vuurwerkshow geven, komen zij het weer verpesten... /s
Best wel bijzonder want Limburg of Friesland en Groningen zijn vaak het eerst aan de beurt of waar het meeste valt.quote:
Er is nu een constante stroom die over Zuid-Holland ligt. Mjn moeder stuurde uit regio Rotterdam foto's van echt een bizarre hoeveelheid sneeuw, en nu ook mist.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel bijzonder want Limburg of Friesland en Groningen zijn vaak het eerst aan de beurt of waar het meeste valt.
Ik vind het erg apart iig. En mist is kut, hier schijnt de zon nog gelukkig.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is nu een constante stroom die over Zuid-Holland ligt. Mjn moeder stuurde uit regio Rotterdam foto's van echt een bizarre hoeveelheid sneeuw, en nu ook mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |