Een Duitse film nog wel, ik heb daar geen actieve mening over.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Der Tiger (2025) - Reference view - IMDb
Duitse films over wo2 zijn vaak heel goed (die van nu dan).quote:Op zondag 4 januari 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een Duitse film nog wel, ik heb daar geen actieve mening over.![]()
En dat is wel vervelend als een film niet eindigt zoals je zou willen.
Als ze ineens wel winnen merk je het snel zatquote:Op zondag 4 januari 2026 21:56 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop wel dat ze in de film de oorlog ook niet winnen
Ondertussen ontdekt de buurman dat een M-serie BMW op zomerbanden niet het ideale vervoermiddel is op dit moment.
Het hellinkje van de oprit is al teveel.
Het uitdragen van positieve boodschappen over nazisme lijkt me niet heel passend in dit tijdsgewrichtquote:Op zondag 4 januari 2026 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze ineens wel winnen merk je het snel zat
Dat kan, ik kan mij niet heugen dat ik een Duitse film daarover gezien heb. Dus geen mening. Dat het einde kut is is jammer en gebeurt vaker met films. Of series.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duitse films over wo2 zijn vaak heel goed (die van nu dan).
Lullig voor hem, heeft ie geen sneeuwkettingen dan.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:56 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen ontdekt de buurman dat een M-serie BMW op zomerbanden niet het ideale vervoermiddel is op dit moment.
In die bandenmaat zullen dat vast prijzige gevalletjes zijnquote:Op zondag 4 januari 2026 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lullig voor hem, heeft ie geen sneeuwkettingen dan.
Dat gebeurt toch ook niet of lees ik het verkeerd.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het uitdragen van positieve boodschappen over nazisme lijkt me niet heel passend in dit tijdsgewricht
thuiblijven vanaafquote:Op zondag 4 januari 2026 21:56 schreef fietsie het volgende:
Na ruim 80 jaar nog ineens winnen lijkt ook sterk.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het uitdragen van positieve boodschappen over nazisme lijkt me niet heel passend in dit tijdsgewricht
En ook niet echt vaak nodig in dit land dus dan helemaal prijzig.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
In die bandenmaat zullen dat vast prijzige gevalletjes zijn
Er zijn er dus meerderequote:Op zondag 4 januari 2026 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan, ik kan mij niet heugen dat ik een Duitse film daarover gezien heb. Dus geen mening. Dat het einde kut is is jammer en gebeurt vaker met films. Of series.
En morgen ook want als het gaat vriezen, wat volgens mij ook gaat gebeuren, bevriest al die vieze meuk en resterende sneeuw, morgen schaatsen op straat.quote:
Tot -10 vannacht toch? Afhankelijk van de plek in het land wel.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En morgen ook want als het gaat vriezen, wat volgens mij ook gaat gebeuren, bevriest al die vieze meuk en resterende sneeuw, morgen schaatsen op straat.
Ik vind de Duitse taal niet zo prettig om te kijken of luisteren.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er dus meerdere
Ook nog wel een goede serie.
En helaas ja, een goed eind blijft moeilijk, is bij veel series zo
tafelzout meenemen ?!quote:Op zondag 4 januari 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En morgen ook want als het gaat vriezen, wat volgens mij ook gaat gebeuren, bevriest al die vieze meuk en resterende sneeuw, morgen schaatsen op straat.
Gristus waar gaat het zo hard vriezen, ik ga googlen, mag hopen dat dat niet hier is, zal ook wel niet denk ik, wtf -10quote:Op zondag 4 januari 2026 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot -10 vannacht toch? Afhankelijk van de plek in het land wel.
Mijn moeder woonde in Rotterdam destijds en heeft genoeg ellende aan mij overgedragen daarvan, dat heb ik afgelopen jaren wel ontdekt.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:02 schreef chufi het volgende:
Nog steeds een obsessie met die oorlog lijkt me ook wel een beetje een overdone .... Je was nog niet geboren en misschien wel never als die oorlog niet was geweest .. maar niet alles draait om WO2
Waar verwachten ze dat dan? Want in de weerplaatjes voor hier staat 0 / -1. Dat vind ik wel een enorm lokaal verschil.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot -10 vannacht toch? Afhankelijk van de plek in het land wel.
Ergens op tv zei een weerman dat vanmiddag. Geen idee welke regio.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar verwachten ze dat dan? Want in de weerplaatjes voor hier staat 0 / -1. Dat vind ik wel een enorm lokaal verschil.
een paar dagen geleden zou het -12 worden hier... nu min -7quote:Op zondag 4 januari 2026 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gristus waar gaat het zo hard vriezen, ik ga googlen, mag hopen dat dat niet hier is, zal ook wel niet denk ik, wtf -10
Ja ok .. Laat het los ...quote:Op zondag 4 januari 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn moeder woonde in Rotterdam destijds en heeft genoeg ellende aan mij overgedragen daarvan, dat heb ik afgelopen jaren wel ontdekt.
Een paar dagen geleden zou de vorst ook na komend weekend aanhouden, nu staan daar consistent dooi-getallen.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
een paar dagen geleden zou het -12 worden hier... nu min -7
Hoop zo dat dat ook klopt, ben wel klaar met die kou.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zou de vorst ook na komend weekend aanhouden, nu staan daar consistent dooi-getallen.
Persoonlijk heb ik dan liever sneeuw dan regen, want droog weer boven nul zit er vast niet inquote:Op zondag 4 januari 2026 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop zo dat dat ook klopt, ben wel klaar met die kou.
De neerslag blijft, alleen de temperatuur veranderd.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik dan liever sneeuw dan regen, want droog weer boven nul zit er vast niet in
dat was wel voor waar ik woon , dus ergens anders kan het anders toch wel kouder wordenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop zo dat dat ook klopt, ben wel klaar met die kou.
Verder het land is is het vaak wel iets kouder jaquote:Op zondag 4 januari 2026 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
dat was wel voor waar ik woon , dus ergens anders kan het anders toch wel kouder worden
Ik woon aan de rand , maar merk wel dat locatie wel uitmaakt bij het weer ... vaak hoor ik Pullup en vandaag Karzai en dan is het hier toch net andersquote:Op zondag 4 januari 2026 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verder het land is is het vaak wel iets kouder ja
En jij hebt het grote stads effect nog.
BMW 1 serie ook niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:56 schreef fietsie het volgende:
Midden in de stad is warmer dan de rand van de stad jaquote:Op zondag 4 januari 2026 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon aan de rand , maar merk wel dat locatie wel uitmaakt bij het weer ... vaak hoor ik Pullup en vandaag Karzai en dan is het hier toch net anders
En de luchtdruk doet daar ook wat mee dus ... en dat zorgt voor andere patronen op reletief korte afstanden ...quote:Op zondag 4 januari 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Midden in de stad is warmer dan de rand van de stad ja
En de rand van de stad is weer warmer dan een los dorp ergens.
Is die anders de titel vaste plek kwijt?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:41 schreef fietsie het volgende:
Zal me benieuwen of het op het vaste plekje op de A32 ook bijzonder glad is morgenochtend (tussen op/afritten 14 & 15)
Dus, weggegleden natuurlijk. Wat snap jij niet aan gladheid?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die anders de titel vaste plek kwijt?
Neuh maar meer dat het dan domino kan zijn daar, met auto's in de berm enzo.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die anders de titel vaste plek kwijt?
Beterschapquote:Op zondag 4 januari 2026 22:50 schreef drakin het volgende:
Ik ga het niet proberen, ben nog veuls te ziek
Dankjequote:
Prima toch als je weet op welke plek je extra voorzichtig moet zijn bij gladheid.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh maar meer dat het dan domino kan zijn daar, met auto's in de berm enzo.
M'n binnendoorroute is niet beschikbaar, dus ik ga het wel zien morgen
in berlin?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was toen nog niet mogelijk .... pre huwelijks reis ....
Er ligt daar een soort ZOAB, en het gaat helling af richting een recht stuk waar de wind op staat omdat aan beide kanten geen begroeiing is.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch als je weet op welke plek je extra voorzichtig moet zijn bij gladheid.
En binnendoorroutes zijn vaak nog gladder, zeker als ze wat meer afgelegen zijn.
Dan zou je zeggen dat RWS dat ook moet weten en er iets aan moet doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er ligt daar een soort ZOAB, en het gaat helling af richting een recht stuk waar de wind op staat omdat aan beide kanten geen begroeiing is.
Ideaal recept voor ijs -in- het wegdek.
Staat vast ergens op een lijstjequote:Op zondag 4 januari 2026 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou je zeggen dat RWS dat ook moet weten en er iets aan moet doen.
In 2029 ofzo is het vast een keer aan de beurtquote:
Ja dat was cheap plan toen, maar zonder internet toen nog en het was erg druk ... want een hyper media tentoonstelling .. uiteindelijk een soort pre B&B gekregen ... was best wel apart ..quote:
quote:
Morguh heren, doe maar rustig aan buitenquote:Op maandag 5 januari 2026 07:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. Prut buiten, blij dat ik nog een paar dagen thuis kan werken
ik moet sowieso de deur uit, 9:00 een afspraak en daarna gewoon naar werkquote:Op maandag 5 januari 2026 07:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. Prut buiten, blij dat ik nog een paar dagen thuis kan werken
Ik hoef gelukkig voorlopig niet naar buiten.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren, doe maar rustig aan buiten
Sterkte dan, verkeer is nu al een zooitjequote:Op maandag 5 januari 2026 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet sowieso de deur uit, 9:00 een afspraak en daarna gewoon naar werk
maar denk er wel over om geen fiets te pakken
Gelukkig maar dan, ik lees dat het rond Utrecht heel erg is.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig voorlopig niet naar buiten.
[..]
Sterkte dan, verkeer is nu al een zooitje
Klopt. Bussen hebben hier het hele weekend al niet gereden en nu nog niet. Het zal voor veel mensen tegenvallen, en vanmiddag weer, maar dan de andere kant opquote:Op maandag 5 januari 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, ik lees dat het rond Utrecht heel erg is.
Ik vermoed maar zo dat er veel te laat op het werk gaan komen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |