quote:
Morguh heren, doe maar rustig aan buitenquote:Op maandag 5 januari 2026 07:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. Prut buiten, blij dat ik nog een paar dagen thuis kan werken
ik moet sowieso de deur uit, 9:00 een afspraak en daarna gewoon naar werkquote:Op maandag 5 januari 2026 07:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. Prut buiten, blij dat ik nog een paar dagen thuis kan werken
Ik hoef gelukkig voorlopig niet naar buiten.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren, doe maar rustig aan buiten
Sterkte dan, verkeer is nu al een zooitjequote:Op maandag 5 januari 2026 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet sowieso de deur uit, 9:00 een afspraak en daarna gewoon naar werk
maar denk er wel over om geen fiets te pakken
Gelukkig maar dan, ik lees dat het rond Utrecht heel erg is.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig voorlopig niet naar buiten.
[..]
Sterkte dan, verkeer is nu al een zooitje
Klopt. Bussen hebben hier het hele weekend al niet gereden en nu nog niet. Het zal voor veel mensen tegenvallen, en vanmiddag weer, maar dan de andere kant opquote:Op maandag 5 januari 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, ik lees dat het rond Utrecht heel erg is.
Ik vermoed maar zo dat er veel te laat op het werk gaan komen vandaag
Ja, veel mensen zullen wel thuiswerken.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Bussen hebben hier het hele weekend al niet gereden en nu nog niet. Het zal voor veel mensen tegenvallen, en vanmiddag weer, maar dan de andere kant op
Denk dat niemand iets durft te doenquote:Op maandag 5 januari 2026 08:49 schreef drakin het volgende:
Van Groenland moet ie met z'n poten afblijven![]()
Wanneer doen ze eens wat aan die dictator
Ik heb al wel naar buiten gekeken en er ligt nu een laag wat wel een pak sneeuw te noemen is. Flink wat bijgekomenquote:Op maandag 5 januari 2026 08:53 schreef maily het volgende:
[..]
O kak ....
Hopelijk kun je vandaag rustig aan doen
De soep zit nog binnen maar vannacht ging het ook niet erg lekkerquote:Op maandag 5 januari 2026 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat niemand iets durft te doen
Hoe is het met jou voel je je al wat beter?
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:00 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is er ook weer sneeuw bij gekomen ❄️
Als je het maar binnen houdt dan gaat het langzaam de goede kant opquote:Op maandag 5 januari 2026 08:59 schreef drakin het volgende:
[..]
De soep zit nog binnen maar vannacht ging het ook niet erg lekker
Duurt nog wel een paar dagen vrees ik
Te lang binnenhouden is ook niet goed voor jequote:Op maandag 5 januari 2026 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het maar binnen houdt dan gaat het langzaam de goede kant op
O jee nu een verstopping?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Te lang binnenhouden is ook niet goed voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |