Prima toch als je weet op welke plek je extra voorzichtig moet zijn bij gladheid.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh maar meer dat het dan domino kan zijn daar, met auto's in de berm enzo.
M'n binnendoorroute is niet beschikbaar, dus ik ga het wel zien morgen
in berlin?quote:Op zondag 4 januari 2026 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was toen nog niet mogelijk .... pre huwelijks reis ....
Er ligt daar een soort ZOAB, en het gaat helling af richting een recht stuk waar de wind op staat omdat aan beide kanten geen begroeiing is.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch als je weet op welke plek je extra voorzichtig moet zijn bij gladheid.
En binnendoorroutes zijn vaak nog gladder, zeker als ze wat meer afgelegen zijn.
Dan zou je zeggen dat RWS dat ook moet weten en er iets aan moet doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er ligt daar een soort ZOAB, en het gaat helling af richting een recht stuk waar de wind op staat omdat aan beide kanten geen begroeiing is.
Ideaal recept voor ijs -in- het wegdek.
Staat vast ergens op een lijstjequote:Op zondag 4 januari 2026 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou je zeggen dat RWS dat ook moet weten en er iets aan moet doen.
In 2029 ofzo is het vast een keer aan de beurtquote:
Ja dat was cheap plan toen, maar zonder internet toen nog en het was erg druk ... want een hyper media tentoonstelling .. uiteindelijk een soort pre B&B gekregen ... was best wel apart ..quote:
quote:
Morguh heren, doe maar rustig aan buitenquote:Op maandag 5 januari 2026 07:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. Prut buiten, blij dat ik nog een paar dagen thuis kan werken
ik moet sowieso de deur uit, 9:00 een afspraak en daarna gewoon naar werkquote:Op maandag 5 januari 2026 07:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. Prut buiten, blij dat ik nog een paar dagen thuis kan werken
Ik hoef gelukkig voorlopig niet naar buiten.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren, doe maar rustig aan buiten
Sterkte dan, verkeer is nu al een zooitjequote:Op maandag 5 januari 2026 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet sowieso de deur uit, 9:00 een afspraak en daarna gewoon naar werk
maar denk er wel over om geen fiets te pakken
Gelukkig maar dan, ik lees dat het rond Utrecht heel erg is.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig voorlopig niet naar buiten.
[..]
Sterkte dan, verkeer is nu al een zooitje
Klopt. Bussen hebben hier het hele weekend al niet gereden en nu nog niet. Het zal voor veel mensen tegenvallen, en vanmiddag weer, maar dan de andere kant opquote:Op maandag 5 januari 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, ik lees dat het rond Utrecht heel erg is.
Ik vermoed maar zo dat er veel te laat op het werk gaan komen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |