Alleen de mensen die de 5 stappen van het project af hebben. Als je dat niet doet dan blijf je gewoon zoals je bent.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:43 schreef Droopie het volgende:
Maar even tussendoor.
22 februari, dan is de expedition voor iedereen ten einde? Gaat dan iedereen die dag weer level 1 zijn? Of kunnen mensen al eerder resetten..
Maar sommige mensen hebben dat al gedaan? Die 5 stappen gedaan , ingeleverd en verder gaan met level 1.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alleen de mensen die de 5 stappen van het project af hebben. Als je dat niet doet dan blijf je gewoon zoals je bent.
Die mensen kunnen opnieuw op expeditie neem ik aan en krijgen weer per miljoen een extra punt te verdelen? Tenminste, zo atel ik het me voor.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben dat al gedaan? Die 5 stappen gedaan , ingeleverd en verder gaan met level 1.
Of gaan al die mensen 22 februari "op expeditie" en worden ze dan pas level 1.
Klopt, dit is de tweede expeditie is, de vorige is op 22 december vertrokken dus toen zijn de mensen die toen de 5 stappen voltooid hebben weer naar lvl 1 gegaan en hebben wat boosts en cosmetics ervoor teruggekregen.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben dat al gedaan? Die 5 stappen gedaan , ingeleverd en verder gaan met level 1.
Of gaan al die mensen 22 februari "op expeditie" en worden ze dan pas level 1.
Dus 23 februari loolt bijna iedereen er weer langzaam bij met een stitcherquote:Op maandag 5 januari 2026 00:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt, dit is de tweede expeditie is, de vorige is op 22 december vertrokken dus toen zijn de mensen die toen de 5 stappen voltooid hebben weer naar lvl 1 gegaan en hebben wat boosts en cosmetics ervoor teruggekregen.
Expedition is dus je eigen ruimteschip bouwen en je progressie resetten met wat boosts en perks, soort prestige zoals bij CoD.
https://www.polygon.com/a(...)s-explained-rewards/
De vorige keer heb ik ‘t niet gedaan want toen was ik lvl 35 ofzo. Aankomende keer ga ik ‘t wel doen want ik ben nu lvl 62 en heb alle quests ook al gedaan. Volgend expeditie gaat over 55 dagen ofzo.
Ik probeer het nog ff zelf voor elkaar te krijgen maar als de frustratie te hoog wordt dan weet im je te vinden.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja rookbommen zijn chill hoor, ook voor Rocketeers en spotters van Bombardiers.
[..]
Sure, mijn Embark ID is hetzelfde als m'n naam hier, voeg me maar toe.
Die fried motherboards zijn heel makkelijk te vinden. Ik gebruik ze vaak als verkoopbare loot op Dam. Twee slots vol,easypeasy.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ideaal idd. Heb zelf geen fried motherboard hoeven te zoeken en kreeg vandaag ook nog een rusted gear kado.
Ja, da's logisch. [/johancruijffmodus]quote:Op zondag 4 januari 2026 23:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tuurlijk, als party in game gaan, zooi dumpen, de ander laten oppakken en weer extracten.
Ik vond ze ook regelmatig tot ik ze nodig had om die workbench te upgraden.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:32 schreef V. het volgende:
Ik heb de expedition nu gedaan, weet niet of ik thet nog een keer ga doen.
[..]
Die fried motherboards zijn heel makkelijk te vinden. Ik gebruik ze vaak als verkoopbare loot op Dam. Twee slots vol,easypeasy.
Wat is je beweegreden om het niet te doen (behalve alles kwijt)quote:Op maandag 5 januari 2026 07:27 schreef V. het volgende:
Ik heb de expedition nu gedaan, weet niet of ik thet nog een keer ga doen.
Serverkasten. Die grote grijze.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond ze ook regelmatig tot ik ze nodig had om die workbench te upgraden.
De grind. Je wordt wel een beetje een slaaf van het looten.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is je beweegreden om het niet te doen (behalve alles kwijt)
Je hebt hele subreddits die op die manier spullen ruilt. Daar gebruiken ze seeds al valuta of blueprint voor blueprint.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:34 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, da's logisch. [/johancruijffmodus]
Ik zat te denken dat je dan een soort tradingsysteem voor vrienden kreeg
Ik vind het vooral jammer dat ik niet meer kan levelenquote:Op maandag 5 januari 2026 12:21 schreef V. het volgende:
[..]
De grind. Je wordt wel een beetje een slaaf van het looten.
Maar ik kijk het aan, vorige keer deed ik alles in ongeveer anderhalve week tijd. Nu kan ik rustig aan verzamelen en zie het over anderhalve maand wel.
Dat klopt. Had ik ook en speelde wel mee met mijn beslissing om de vorige keer wel de Expedition te doen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ik niet meer kan levelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door V. op 05-01-2026 18:01:37 ]Ja inderdaad, V. ja.
Ik weet het. Daar vond ik ze ook, maar niet toen ik ze nodig hadquote:
aggression-based matchmakingquote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
Academy of Bioelectric Meridian Massage Australia?
Ik had al zo'n vermoeden dat je vast niet die Australische massage dinges bedoeldequote:Op maandag 5 januari 2026 14:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
aggression-based matchmaking
Arc Raiders dev says it uses 'aggression-based matchmaking' to pair bloodthirsty, PvP-minded players with each other
(Ik had een a te veel.)
Lala, gratis rocketeer driver, lalala..quote:Op maandag 5 januari 2026 19:37 schreef raptorix het volgende:
Weet je wat fucking irritant is? Als je een grote bot aan slachten bent, dat er dan weer 2 mensen opduiken die er zich mee gaan bemoeien, flikker op, je loopt me in de weg, volgende keer knal ik zo door hun kop.
Heel soms (niet vaak want ik ben bang dat de Arc dan maar mij komt 😱) wil ik een ander te hulp schieten als ik merk dat ie in de problemen zit, maar laat dan wel de loot van die Arc liggen voor die speler, wel zo netjes.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:37 schreef raptorix het volgende:
Weet je wat fucking irritant is? Als je een grote bot aan slachten bent, dat er dan weer 2 mensen opduiken die er zich mee gaan bemoeien, flikker op, je loopt me in de weg, volgende keer knal ik zo door hun kop.
Ik kreeg er laatst een van iemand als dank voor de hulpquote:Op maandag 5 januari 2026 20:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lala, gratis rocketeer driver, lalala..
Das niet irritant, dat is een beroving zonder bloedvergieten.
Begin met geen lege wijnflessen of kattenbedjes te looten.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had me voorgenomen om Arc Raiders even op een laag pitje te zetten en weer verder te gaan met andere games waar ik mee bezig was.
Maar een keer raden wat ik zojuist weer aan heb geslingerd![]()
Morgen bij de huisarts maar eens informeren of er ook een soort AA hiervoor is, Anonieme Arc Raiders.
Ik vind dat belangeloos helpen juist tof iddquote:Op maandag 5 januari 2026 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heel soms (niet vaak want ik ben bang dat de Arc dan maar mij komt 😱) wil ik een ander te hulp schieten als ik merk dat ie in de problemen zit, maar laat dan wel de loot van die Arc liggen voor die speler, wel zo netjes.
En ik merk dat die hulp toch wel gewaardeerd wordt.
Laatst kreeg ik zelfs een paarse Rocketeer Driver als dank
Wou laatst ook iemand te hulp schieten die het met een zooi Hornets aan de stok had, maar toen ik zag dat er ook een Leaper bij was, bedacht ik mij dat ik de lampen thuis nog aan had staan, en ben toen omgedraaid
Lege wijnfles moet ik juist wel hebben, voor dat Flickering Flames projectquote:Op maandag 5 januari 2026 20:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Begin met geen lege wijnflessen of kattenbedjes te looten.
Neem alleen mee wat je echt nodig hebt 😅
3x naar de appartementen bij de Dam en je hebt hem wel gok ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lege wijnfles moet ik juist wel hebben, voor dat Flickering Flames project
Vuige Arcoholic!quote:Op maandag 5 januari 2026 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had me voorgenomen om Arc Raiders even op een laag pitje te zetten en weer verder te gaan met andere games waar ik mee bezig was.
Maar een keer raden wat ik zojuist weer aan heb geslingerd![]()
Morgen bij de huisarts maar eens informeren of er ook een soort AA hiervoor is, Anonieme Arc Raiders.
Toen ik het niet nodig had vond ik ze daar bij bosjes ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
3x naar de appartementen bij de Dam en je hebt hem wel gok ik.
Buried, research building.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
3x naar de appartementen bij de Dam en je hebt hem wel gok ik.
Lege wijnflessen bij een Research Building 😱🤔quote:
In de groene lockers aan de town hall zijde, drie verdiepingen boven elkaar.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lege wijnflessen bij een Research Building 😱🤔
Werk aan de winkel voor de HR afdeling
Volgende keer bij iemand blijven en hem/haar stabiliseren als je je bandages equipped hebt.. Kan hij/zij met je naar de lift kruipen en extractenquote:Op maandag 5 januari 2026 21:08 schreef StateOfMind het volgende:
Voelde me net wel even lullig
Was onderweg naar de lift en zag in het voorbijgaan iemand zwaar in de problemen, dus te hulp geschoten en daar werd ik voor bedankt
Samen verder gegaan naar de lift, toen er opeens nog meer Arcs aan kwamen.
En blijkbaar had hij of zij geen shield meer, want bij het eerste schot van de Arc ging ie neer.
En toen de Arcs dood waren bleef ie in mijn buurt, maar ik had geen defib bij
Al mijn bandages gedropt en ik zag hoe ie probeerde ze te pakken, maar dat gaat dus niet.
Ik vond het lullig om hem dan maar neer te slaan, en heb maar gewacht tot ie dood was voor ik de loot pakte.
Iig 1 paarse Exodus module.
😱 Dat voorkomt dan dat die rode health balk leeg loopt?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgende keer bij iemand blijven en hem/haar stabiliseren als je je bandages equipped hebt.. Kan hij/zij met je naar de lift kruipen en extracten
Ach, de loot verzachtte mijn mentale lijdenquote:Op maandag 5 januari 2026 21:45 schreef Divje het volgende:
Niet om je nog lulliger te laten voelen trouwens
Als je een item equipt heb je de keuze: bij jezelf of bij een ander. Je kunt iemand healen maar ook zijn shield rechargen.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱 Dat voorkomt dan dat die rode health balk leeg loopt?
En hoe doe je stabiliseren dan bij een ander?
Heb ze altijd bij me.
Verrek nu je het zegt jaquote:Op maandag 5 januari 2026 22:14 schreef V. het volgende:
[..]
Als je een item equipt heb je de keuze: bij jezelf of bij een ander. Je kunt iemand healen maar ook zijn shield rechargen.
En vervolgens iemand KO slaan omdat je verkeerde knopje indruktquote:
Guilty as chargedquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:52 schreef Divje het volgende:
[..]
En vervolgens iemand KO slaan omdat je verkeerde knopje indruktschuldig
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |