De rest is te vinden bij de link naar steam, wil de OP niet onnodig groot maken.quote:VERZAMELEN, OVERLEVEN, GEDIJEN
In ARC Raiders wisselt de gameplay tussen het oppervlak dat wordt beheerst door dodelijke machines en de levendige ondergrondse samenleving Speranza. Maak, repareer en upgrade je uitrusting in de veiligheid van je eigen werkplaats, voordat je naar boven gaat om de overblijfselen van een verwoeste maar prachtige wereld te plunderen. Speel alleen of in groepen van maximaal drie personen, terwijl je omgaat met de constante dreiging van de machines van ARC en de onvoorspelbare keuzes van andere overlevenden. Uiteindelijk bepaal je zelf wat voor soort Raider je bent... en hoe ver je gaat om te overwinnen.
Probeer wel om raiders niet te raken hoorquote:
Waarvan akte: Net mijn traditionele eerste free loadoutrondje gedaan voor een stabiliteitstest.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef V. het volgende:
[..]
Klopt, mij maakt het niet zoveel uit waar en hoe laat in de game ik spawn. Ik kom altijd wel aan spul of aan punten of achievements.
Ja snap je toch niks van. Het is niet alsof je al tijd hebt gehad om te looten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:52 schreef raptorix het volgende:
Net gewoon gelijk na 4 minuten afgeknalt, wat een randdebiel
Maar... als je met een 60k loadout een raid in gaat..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja snap je toch niks van. Het is niet alsof je al tijd hebt gehad om te looten.
Maar zijn er mensen die je voor een Ferro 2 afknallen? Geen idee of dat erg duur is eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja snap je toch niks van. Het is niet alsof je al tijd hebt gehad om te looten.
Ze staan allebei een paar treden onder pedoseksuelen op de morele ladder.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar... als je met een 60k loadout een raid in gaat..
Spawncampers zijn dan nog erger dan extract campers...
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:33 schreef V. het volgende:
[..]
Ze staan allebei een paar treden onder pedoseksuelen op de morele ladder.
Zeker niet duur, integendeelquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar zijn er mensen die je voor een Ferro 2 afknallen? Geen idee of dat erg duur is eigenlijk.
Cheap ass, maar mensen zoals ik, die weten niet eens wat voor wapen hebt. Die zien iets, schieten uit paniek en worden dan zelf neergehaald (in mijn geval meestal door een fireburner 😅)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar zijn er mensen die je voor een Ferro 2 afknallen? Geen idee of dat erg duur is eigenlijk.
Nee ben echt gegaan voor zaken die ik dacht dat handig waren zonder me in te lezen hoeveel verschil het zou makenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:38 schreef V. het volgende: [..] Heb je de breach perk aan het eind van de rode?
Je schijnt ook je skill-tree te kunnen resetten zonder Expedition. Just so you know.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee ben echt gegaan voor zaken die ik dacht dat handig waren zonder me in te lezen hoeveel verschil het zou maken
Maarja, heb beide decks binnen, de candleberries ook al klaar, expeditie klaar, bijna 5 miljoen in cash. Dus tja
Niet nodig, ik ben over het algemeen wel tevredenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef V. het volgende:
[..]
Je schijnt ook je skill-tree te kunnen resetten zonder Expedition. Just so you know.
Was het op een storm map?quote:Op zondag 4 januari 2026 08:54 schreef raptorix het volgende:
Ik had vandaag iets mafs bij een powerstation, ik had het idee dat ik door een sniper beschoten werd, een beetje vreemd geluid, en ik zag iets flitsen, kan dit ook gewoon de elektriciteit zijn geweest?
Misschien schoot iemand met een sniper over je heen op een ARC.quote:Op zondag 4 januari 2026 08:54 schreef raptorix het volgende:
Ik had vandaag iets mafs bij een powerstation, ik had het idee dat ik door een sniper beschoten werd, een beetje vreemd geluid, en ik zag iets flitsen, kan dit ook gewoon de elektriciteit zijn geweest?
Batterij leeg?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:10 schreef V. het volgende:
Mijn muis reageert ineens niet meer lekker in-game. Als ik mijn muis beweeg reageert mijn avatar (en dus aim) met een vertraging. Heel klierig.
Wel mijn laatste industrial battery binnengeharkt.
Neuh. Ik heb een Logitech Powerplay setup. Maar om te testen hang ik er wel even een bedrade oude muis aan.quote:
Niet per ongeluk verkopen hè.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
Osprey blauwe afdruk gevonden, in een Twix Cache
Was eigenlijk met een key voor de Water Treatment Tower in de safepocket onderweg naar die locatie, toen ik die vond.
En met nu 2 volle Safe Pockets maar meteen extract gedaan.
Nadat ik gisteren bijna mijn enige Rusted Gear had gescrapt ipv de Rusted Tools om het volgende vakje, kijk ik heeeeel goed.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Niet per ongeluk verkopen hè.Ik kreeg net de achievement dat je extract met meer dan 50k aan waarde in je zak.
Verder probeer ik nu met m’n verzamelde wolfpacks die snitch cores te verzamelen. Knal ik er net 1 uit de lucht verdwijnt dat ‘lijk’ in het niks.
Ik heb Rusted Gear 3-5 keer laten liggen en kwam er ook pas gister achter dat ik die nodig had.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nadat ik gisteren bijna mijn enige Rusted Gear had gescrapt ipv de Rusted Tools om het volgende vakje, kijk ik heeeeel goed.
Daar zou ik goed zuur van zijn geweest.
Ben daar nu echt al bijna een week naar op zoek.
Dank dat ik morgen bij de Gamma wat radertjes koop en die in de leg de hele dag, dat gaat een stuk sneller
Ik heb er toen ik de game net had er stuk of 3 gehad, maar gescrapt omdat ik toen nog geen idee hadquote:Op zondag 4 januari 2026 20:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb Rusted Gear 3-5 keer laten liggen en kwam er ook pas gister achter dat ik die nodig had.
Had vandaag trouwens maar liefst 3 rusted tools naast elkaar in kastjes.
Twee schoten met een ferro op de witte vlakken en ze storten neer. Zorg dat je eerste schot sowieso raak is, daarna zal z’n lampje rood worden als hij je heeft gezien en dan heb je nog ong 10 seconde om één van de twee andere witte te raken. Om meer tijd te krijgen kan je ook nog een rookbom op de grond gooien zodat ze je even kwijt zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
Die Snitches gaan nog nog niet echt goed hier, heb er pas 1 van de 6.
Ik krijg die krengen niet neer voordat die al zijn broers en neven heeft verzameld
Doe mij er drie.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Twee schoten met een ferro op de witte vlakken en ze storten neer. Zorg dat je eerste schot sowieso raak is, daarna zal z’n lampje rood worden als hij je heeft gezien en dan heb je nog ong 10 seconde om één van de twee andere witte te raken. Om meer tijd te krijgen kan je ook nog een rookbom op de grond gooien zodat ze je even kwijt zijn.
Anders heb ik er nog wel iets van 15 voor je op voorraad.
Aan de rand van Burried schijnt een goede locatie te zijn om Snitches te armen, @V. zei mij dat laatst.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Twee schoten met een ferro op de witte vlakken en ze storten neer. Zorg dat je eerste schot sowieso raak is, daarna zal z’n lampje rood worden als hij je heeft gezien en dan heb je nog ong 10 seconde om één van de twee andere witte te raken. Om meer tijd te krijgen kan je ook nog een rookbom op de grond gooien zodat ze je even kwijt zijn.
Anders heb ik er nog wel iets van 15 voor je op voorraad.
Toevallig net even getest, gewoon tussen de autowrakken neergepoeft samen met zijn broertjes, gewoon met een Ferro, wel even snel chargen her en derquote:Op zondag 4 januari 2026 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
Die Snitches gaan nog nog niet echt goed hier, heb er pas 1 van de 6.
Ik krijg die krengen niet neer voordat die al zijn broers en neven heeft verzameld
Ja rookbommen zijn chill hoor, ook voor Rocketeers en spotters van Bombardiers.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aan de rand van Burried schijnt een goede locatie te zijn om Snitches te armen, @:V. zei mij dat laatst.
Zal straks eens een zooi rookbommen meenemen
Sure, mijn Embark ID is hetzelfde als m'n naam hier, voeg me maar toe.quote:
Je moet aan de rand blijven en een heel erg in de verte raken. En dan als hij bij je komt snel doodvermoorden.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aan de rand van Burried schijnt een goede locatie te zijn om Snitches te armen, @:V. zei mij dat laatst.
Zal straks eens een zooi rookbommen meenemen
Wait, wut... kun je elkaar stuff geven?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja rookbommen zijn chill hoor, ook voor Rocketeers en spotters van Bombardiers.
[..]
Sure, mijn Embark ID is hetzelfde als m'n naam hier, voeg me maar toe.
En als je gewoon matties hebt om mee te spelen schiet je zo wel lekker op.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tuurlijk, als party in game gaan, zooi dumpen, de ander laten oppakken en weer extracten.
Ideaal idd. Heb zelf geen fried motherboard hoeven te zoeken en kreeg vandaag ook nog een rusted gear kado.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tuurlijk, als party in game gaan, zooi dumpen, de ander laten oppakken en weer extracten.
😱quote:Op zondag 4 januari 2026 23:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ideaal idd. Heb zelf geen fried motherboard hoeven te zoeken en kreeg vandaag ook nog een rusted gear kado.
Ja van de 77 uur die ik nu gespeeld heb is iets minder dan de helft als duo of trio met vrienden dus dan schiet het allemaal wel op hehe.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
En als je gewoon matties hebt om mee te spelen schiet je zo wel lekker op.
Mijn maat is zo'n type die minstens 15 minuten tot 25 minuten in de map zit, loop ik erachter aan te hobbelen met mijn tasje metal-, rubber- en plastic parts en arc alloys🫢..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |