Drogreden: Appeal to authority.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee las alleen professor hoogleraar ethiek aan de unie van Leiden.
Wablief?quote:
Hoe presenteerde je hem ook alweer?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wablief?
Iemand vroeg of ik de man kende van X. Nee nooit van gehoord ook verder.
Ach hou op zeikzak.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe presenteerde je hem ook alweer?
Of wil je daar nu niet meer aan herinnerd worden.
Zelf de mensen die zichzelf scharen tot de “elite” beginnen al te draaien:quote:
Jawel dramzakquote:Op donderdag 1 januari 2026 23:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zelf de mensen die zichzelf scharen tot de “elite” beginnen al te draaien:
Nee dus.
Nee, want het blijkt een mafklapper met een lege reactie over Trump.quote:
Dit komt ook elke keer weer. Hoe veel berichten er wel niet geweest zijn de afgelopen 1-2 jaar dat die man doodziek is.quote:
Wij zwakke Westerlingen wel inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:18 schreef sp3c het volgende:
Komt vaker voor dat mensen meerde malen per jaar ziek zijn
Soms zelfs het hele jaar
Is goed manquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wij zwakke Westerlingen wel inderdaad.
Maar de grote sterke Rus wordt nooit ziek.
Niet mijn mening he, lijkt mij overduidelijk dat ik dat niet denk.quote:
Wat heeft dit met Oekraine te maken?quote:
Jij en je evenknieën aan de andere kant van het hoefijzer zeggen steeds dingen in naam van de ander, die helemaal niet gezegd zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet mijn mening he, lijkt mij overduidelijk dat ik dat niet denk.
Maar om wat users al voor te zijn.
Huh?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:06 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jij en je evenknieën aan de andere kant van het hoefijzer zeggen steeds dingen in naam van de ander, die helemaal niet gezegd zijn.
Bijzonder hoe dat werkt.
Sommige mensen hebben 0,0 gevoel voor sarcasme en nemen alles letterlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb letterlijk nog nooit iets pro-Russisch gepost....
Dat ik een grapje maak over hoe de Russische trollen over mannen daar denken maakt mij nog niet 1 van hen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |