Ik schijn er nog te zijnquote:
Ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel echt een geweldige traditie die top 2000. Heerlijke manier om de laatste dagen van een jaar te vullen.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan je doen maar vanuit hier kijk je wel over de hele baaiEn ik geef je korting.
Jij ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig nieuw jaar ouwe trekpoppen
Ja, kijk nu oude TopPop clips. Nu David Bowie met Sound and Vision.quote:
David Godquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, kijk nu oude TopPop clips. Nu David Bowie met Sound and Vision.
Je kunt wat uren terugkijken/luisteren die je afgelopen week niet hebt gezien.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Normaal gesproken kan ik echt wel doorgaan qua feesten en dat soort dingen maar ik denk dat ik het 26 en 27 december al heb verbruikt
Maar ik zoek nu wel iets om me nog even een paar uur te vermaken.
Goede tip. Maar dan ga ik hier wel gewoon doorposten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt wat uren terugkijken/luisteren die je afgelopen week niet hebt gezien.
Op NPO2 nu liedjes uit de jaren '60, '70 & '80 opgezet (terugkijken hoor ik net. Niet NU op tv, maar om 00:20 uur)quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Normaal gesproken kan ik echt wel doorgaan qua feesten en dat soort dingen maar ik denk dat ik het 26 en 27 december al heb verbruikt
Maar ik zoek nu wel iets om me nog even een paar uur te vermaken.
Even ranten over slechte nummers enzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goede tip. Maar dan ga ik hier wel gewoon doorposten.
Zonder hier te posten is het minderquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goede tip. Maar dan ga ik hier wel gewoon doorposten.
Heb nog geen uur met Tim Op het Broek gezien (let op: ik schrijf zijn achternaam hier zoals het hoort).quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even ranten over slechte nummers enzo.
U2quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor jullie allemaal uiteraard de beste muzikale wensen voor 2026!
Die ben ik nu aan het kijken/luisteren. Eerst die van 25 december aangezet. Om even het begin te zien nu die van gisteren om ook eens de nummers te horen net voordat ik begon te luisteren gisteren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb nog geen uur met Tim Op het Broek gezien (let op: ik schrijf zijn achternaam hier zoals het hoort).
De gezamenlijke muziekbeleving maakt grotendeels wel de Top 2000 ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zonder hier te posten is het minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |