Oh jeequote:
Hij moet daar zijn want het eerste nummer wat ze in het nieuwe jaar draaien is van Abba emt Happ new year.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jeroen zou iedereen aansteken
Dat wel! Kan niet eens met vriendin bellen, die slaapt al, dus ben ik arm. Wel met familie, dus ook we rijkquote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We zijn toch al rijk, want we hebben elkaar?
Elk jaar weer.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klokslag middernacht, maar de site zal wel plat gaan.
Paul zat ook ergens anders.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet alle dj's aanwezig in de top2000 cafe?
BOHHHHHHquote:Op woensdag 31 december 2025 23:50 schreef heywoodu het volgende:
Nog tien minuten tot het winterolympisch jaar
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
Dit hoort gewoon in de Top 3 hoorIconische artiest, iconisch nummer. En ook nog eens prima melancholie voor het laatste uur van het jaar.
Ga een eind fietsen manquote:Op woensdag 31 december 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
Dit hoort gewoon in de Top 3 hoorIconische artiest, iconisch nummer. En ook nog eens prima melancholie voor het laatste uur van het jaar.
Bij jou is de hele straat al vergaan?quote:
Hoe gaat het intussen eigenlijk met vriendin?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel! Kan niet eens met vriendin bellen, die slaapt al, dus ben ik arm. Wel met familie, dus ook we rijk
Ga lekker weg met je negatieve gezeik.quote:
Nog nooit vertoond.quote:
Wat een verrassingquote:
Zwaaien met broekje in de lucht dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:53 schreef houdjemond het volgende:
Groep-meebrul, broekje wederom optioneel
Tja, als je in de laatste tien minuten van het jaar ruzie wilt maken gaat het blijkbaar gewoon niet zo lekker allemaal. Ik wens 'm een beter 2026.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:53 schreef houdjemond het volgende:
Daar gaan we
[..]
Ga lekker weg met je negatieve gezeik.
Te vroegquote:Op woensdag 31 december 2025 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Maar ff op tijd Fok en muziekvrienden... Allemaal alvast de allerbeste wensen voor 2026![]()
🎉🥂
Goed, vandaag aangekomen in Duitsland en lekker op tijd gaan slapen want wedstrijden in het weekeindequote:Op woensdag 31 december 2025 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoe gaat het intussen eigenlijk met vriendin?
En dan vooral wat anders roepenquote:Op woensdag 31 december 2025 23:54 schreef houdjemond het volgende:
Proberen jullie ook altijd alle stemmetjes alleen?
Goed om te horen!quote:Op woensdag 31 december 2025 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed, vandaag aangekomen in Duitsland en lekker op tijd gaan slapen want wedstrijden in het weekeinde
Hoooeeeehoeoeeer?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan vooral wat anders roepen
Koek is meestal te laat, dus dit is beterquote:
Nee gewoon de grootste onzinquote:
Zo jammer dit.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:55 schreef Strani het volgende:
Goed... tijdens Queen schakelen naar de Spaanse TV want anders loopt het allemaal fout met de druiven.
En dan zijn ze zuur.
Koentjequote:Op woensdag 31 december 2025 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Maar ff op tijd Fok en muziekvrienden... Allemaal alvast de allerbeste wensen voor 2026![]()
🎉🥂
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Lieve mensen, ik vind het heel jammer dat ik niet meer aanwezig kon zijn. Hopelijk volgend jaar beter!
Bedankt voor weer een gezellige tijd, gifs, grapjes, en boob pics!
Hou van jullie. Gelukkig nieuwjaar en laten wij in september een extra meet doen zodat ik mee kan!
En vooral zo opeens he. Zal wel een DAB zijn geweest.quote:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 23:54 schreef Koen66 het volgende:
🎉🥂
Wat?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Niemand weet het van vuurwerk op de radio zo?
DAB met verlengsnoer.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En vooral zo opeens he. Zal wel een DAB zijn geweest.
Door jou staat deze op 1.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |