Ja anders kan je BiA net zo goed niet draaien natuurlijkquote:
Voor jou is het toch Jan-Willem Zwaaiarm.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Kan het nu telkens niet ontzien dat Jan-Willem telkens zo met z'n arm loopt te zwaaien wanneer hij praat
#Viesdikquote:Op woensdag 31 december 2025 22:38 schreef essnhills het volgende:
Tussendoor ff een oliebolletje gehad
Van Bush.quote:
quote:
Nog steeds niet. Misschien zo er maar een paar in de oven gooien.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:38 schreef essnhills het volgende:
Tussendoor ff een oliebolletje gehad
Als ik er nog een haal word dat nummer 5 al....quote:
Dan deze keer dat maar eens overslaanquote:
quote:
Dit was nummer 3 voor mij pasquote:Op woensdag 31 december 2025 22:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als ik er nog een haal word dat nummer 5 al....
Tegelijkertijd de lolly en rokenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:40 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb een salmiak-lolly. Ik probeer minder te roken maar ik heb dus ook geleerd dat het prima tegelijk kan. Hier ging dus wat mis
Ja die leuke meneer met oogjes dicht zit er helemaal inquote:Op woensdag 31 december 2025 22:40 schreef Redefine het volgende:
Wel een paar mensen die echt aan het genieten zijn daar in het café
Ja, dus hier moet ik even aan werken in 2026quote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegelijkertijd de lolly en roken
Jij maakt bewust de verkeerde keuze?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb geen oliebollen in huis en dat is een bewuste keuze
Dan nog maar één ding. Wordt dus salmiak roken.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, dus hier moet ik even aan werken in 2026
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef hole1988 het volgende:
Wie van jullie vindt het aantrekkelijk als iemand glitters in het gezicht heeft?
Ook, maar ik heb wel vette hap, maar geen oliebollenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij maakt bewust de verkeerde keuze?
Hangt er helemaal vanaf hoeveel, waar, de rest van de outfit etcquote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef hole1988 het volgende:
Wie van jullie vindt het aantrekkelijk als iemand glitters in het gezicht heeft?
Snappen wij niet nee, maar ja smaken verschillen he. Mensen hebben daar dan weer emosies bij ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Isorden het volgende:
Als er dit soort muziek bestaat snap je toch werkelijk niet hoe mensen op sipje en sopje kunnen stemmen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
Schatjes ik ga jullie ook even verlaten
Lollies kapotstampen en dan in een vloeitje frunniken?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan nog maar één ding. Wordt dus salmiak roken.
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
Ik heb er geen mening over. Het lijkt me echt zoiets wat mensen voor zichzelf doen en niet voor anderen.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef hole1988 het volgende:
Geen fan, maar er zijn ergere dingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef hole1988 het volgende:
Dat kan nog wel. Maar iemand in het café heeft het over haar hele gezicht.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]Heb wel glitter oogschaduw maar die gebruik ik eigenlijk nooit.
Dag lieve Momo, hele fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
Oh even kijken, was drukker met julliequote:Op woensdag 31 december 2025 22:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel. Maar iemand in het café heeft het over haar hele gezicht.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lollies kapotstampen en dan in een vloeitje frunniken?
Om Laura te halen zeker.quote:
Hier doet die het gewoon nog.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
De livestream op de site is dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |