Ook, maar ik heb wel vette hap, maar geen oliebollenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jij maakt bewust de verkeerde keuze?
Hangt er helemaal vanaf hoeveel, waar, de rest van de outfit etcquote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef hole1988 het volgende:
Wie van jullie vindt het aantrekkelijk als iemand glitters in het gezicht heeft?
Snappen wij niet nee, maar ja smaken verschillen he. Mensen hebben daar dan weer emosies bij ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Isorden het volgende:
Als er dit soort muziek bestaat snap je toch werkelijk niet hoe mensen op sipje en sopje kunnen stemmen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
Schatjes ik ga jullie ook even verlaten
Lollies kapotstampen en dan in een vloeitje frunniken?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan nog maar één ding. Wordt dus salmiak roken.
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
Ik heb er geen mening over. Het lijkt me echt zoiets wat mensen voor zichzelf doen en niet voor anderen.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef hole1988 het volgende:
Wie van jullie vindt het aantrekkelijk als iemand glitters in het gezicht heeft?
Geen fan, maar er zijn ergere dingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:41 schreef hole1988 het volgende:
Dat kan nog wel. Maar iemand in het café heeft het over haar hele gezicht.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]Heb wel glitter oogschaduw maar die gebruik ik eigenlijk nooit.
Dag lieve Momo, hele fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
Oh even kijken, was drukker met julliequote:Op woensdag 31 december 2025 22:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel. Maar iemand in het café heeft het over haar hele gezicht.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lollies kapotstampen en dan in een vloeitje frunniken?
Om Laura te halen zeker.quote:
Hier doet die het gewoon nog.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
De livestream op de site is dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |