Ik ben ook erg blij met JWquote:Op woensdag 31 december 2025 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooi dat Jan-Willem de slotshift heeft.
Geen kans op een kut-walsje
In dat opzicht was ik er altijd...quote:
* Isorden bedenkt zich dat hij het volledige S&M concert nodig weer eens moet luisteren/bekijkenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:44 schreef Isorden het volgende:
Niet de beste Metallica wel een heel mooi nummer.
Toch zouden ze de S&M variant eens moeten gaan draaien
Ook geen ladies and people.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooi dat Jan-Willem de slotshift heeft.
Geen kans op een kut-walsje
Couldnt be much more from the heaaaartquote:
Dat was mijn gedachtequote:Op woensdag 31 december 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand uit Hoog Karpsel net in een bericht, dat is wel erg dichtbij @:Essnhills
De piephool is opgevuld. Waarschijnlijk ligt Inkel thuis met zware Ibuprofen-kuur nuquote:
Ja heb er al meerdere gehoord uit se omgeving hierquote:Op woensdag 31 december 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand uit Hoog Karpsel net in een bericht, dat is wel erg dichtbij @:Essnhills
Morgen wel even een review schrijven dan he.quote:
Die is wel significant beter, jaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:44 schreef Isorden het volgende:
Niet de beste Metallica wel een heel mooi nummer.
Toch zouden ze de S&M variant eens moeten gaan draaien
Ja hij was volgens mij wel écht oprecht ziekquote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De piephool is opgevuld. Waarschijnlijk ligt Inkel thuis met zware Ibuprofen-kuur nu
Emmers vol ervaringen.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of bakken en fonteinen vol emotie
Als ik het overleef.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen wel even een review schrijven dan he.
Die werd met de dag wel grieperiger ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De piephool is opgevuld. Waarschijnlijk ligt Inkel thuis met zware Ibuprofen-kuur nu
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Verschilt de albumversie van deze nou zo veel van de radio-edit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Origineel van Lucie Silvas GODIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Bakken trekken. Wie is er aan de beurt?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of bakken en fonteinen vol emotie
Bijna.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh even kijken, was drukker met jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |