SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Jij kookt jouw pasta zeker ook helemaal tot moesquote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oliebollen moeten wel 5 tot 7 minuten
Ja maar na een minuut of drie draai je om en dan gaat het wel weerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oliebollen moeten wel 5 tot 7 minuten
Die gaat dat nu pas halenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:46 schreef Arizona het volgende:
NM gaat even voor vuurwerk zorgen nu
Nou dat waren een paar prachtige minuten!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:46 schreef Arizona het volgende:
NM gaat even voor vuurwerk zorgen nu
Jaaaaaquote:Op woensdag 31 december 2025 21:59 schreef Arizona het volgende:
@:strani zit je ook klaar voor God only knows?
En ultiem lelijke screenshots maken!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Vrienden van me zijn in t cafe. Dus we kunnen ze af en toe steeds meer dronken spotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Vrienden van me zijn in t cafe. Dus we kunnen ze af en toe steeds meer dronken spotten.
Meestal lijkt dat vooral zo. Maar als er een jaar is waar het ook echt meer dan normaal kan zijn is dat natuurlijk nu welquote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Het lijkt wel of er meer vuurwerk is dan normaal. Hopelijk is er nog wat over om 0.00 uur
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ultiem lelijke screenshots maken!Ik gok dat @Strani ook wel een collectie heeft aangelegd. Is toch makkelijker dan met de verrekijker in de tuin he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En sommige acteurs kom je ook in alle populaire films tegen. Hugh Grant, Colin Firth, Liam Neeson, Keira Knightley. Waar hebben zij niet in gespeeld?
Ik denk dat het chaos wordt in NL.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Het lijkt wel of er meer vuurwerk is dan normaal. Hopelijk is er nog wat over om 0.00 uur
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat @:Strani ook wel een collectie heeft aangelegd. Is toch makkelijker dan met de verrekijker in de tuin he.
Wel meerderequote:Op woensdag 31 december 2025 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de film van Bridget Jones aangezet. En heel toevallig speelt daar een acteur van Love Actually in
[..]
De Portugese songfestivalartiest is ingeruild voor een Britse hopeloze vrijster. En de minister president is afgetreden naar een normale kantoorbaanquote:
Waarbij het vaak voor velen nog de eerste films in hun carrière waren. Dat we nu denken zo dat zijn veel grote namen, terwijl dat toen nog wel meeviel.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De Britse filmindustrie was zeker in die tijd behoorlijk incestueus ja
En dan heb je Heretic nog niet eens gezienquote:Op woensdag 31 december 2025 22:37 schreef NailQueen het volgende:
Van een kleine reisboekwinkeltje naar minister president en naar een saaie kantoorbaas. Hugh Grant heeft wat te verduren gekregen.
Bordspelfanaat dus ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan heb je Heretic nog niet eens gezien
Er zijn hier soms al enorme dreunen te horen. Dit belooft weinig goeds.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het chaos wordt in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |