Ain't nobody out there as brave as youquote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet ook in op een "ohja deze"
Hmm gaat zo nog geen lichtje brandenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ain't nobody out there as brave as you
You're holdin' your own
A million different voices that are trying to break you
Just listen to one
The one that's inside you, and soldier on
Is heel populair geworden door de corona pandemie.
De meeste van mijn stemplaten waren er op dag 1 al doorheen. En de laatste op de 27equote:
Die is al geweestquote:Op woensdag 31 december 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm gaat zo nog geen lichtje branden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Black Sabbath - War Pigs"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Hij zakt alleen maar verder wegquote:Op woensdag 31 december 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch wel apart dat deze na het wegvallen uit de top tien niet meer teruggekomen is.
Laagste positie ooit.quote:
HIj geeft er teveel Gillan bedoel jequote:Op woensdag 31 december 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
Deze begint best aardig maar ze gillen veel te lang door. Vind ik dan.
Die is al geweest, was van Suzan en Freek.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm gaat zo nog geen lichtje branden
Dat vond Ian Gillian achteraf ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
Deze begint best aardig maar ze gillen veel te lang door. Vind ik dan.
Ja, je moet hem halverwege wel even omdraaienquote:Op woensdag 31 december 2025 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar de albumversie is superieur
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net het toetje achter de huig zouden ze in Den Haag zeggen
Daar had ELO wel een handige aanwijzing voor.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, je moet hem halverwege wel even omdraaien
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Please turn me ooooverquote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef Isorden het volgende:
Blijft wel belachelijk dat Highway Star niet in de lijst staat!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar had ELO wel een handige aanwijzing voor.
Die hebben we hier niet in huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |