Tja, je bent het of je bent het nietquote:Op woensdag 31 december 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Serieus Dago? ZolderkamerFOK!ker ben je ook.
Kerel, sterkte met je huwelijk. Het verval is ingezet nu je zelf je koffie moet halen.... desondanks was het weer genieten hier! Dank je welquote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef alopio het volgende:
Ik ga er ook een einde aan breien voor dit jaar. Bedankt voor het lachen en de gesprekken en het geklaag maar voor het vieren van goede muziek!
Een fijne en veilige jaarwisseling:W
Uitgezooide langkanker wilde hij zeggenquote:
Het was gezellugh..quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef alopio het volgende:
Ik ga er ook een einde aan breien voor dit jaar. Bedankt voor het lachen en de gesprekken en het geklaag maar voor het vieren van goede muziek!
Dat doet de media vooral.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Freek en het uitmelken van z'n ziekte
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef alopio het volgende:
Was gezelligquote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef alopio het volgende:
Nou, Freekie zelf ook hoorquote:
Neuh.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Freek en het uitmelken van z'n ziekte
boterham met ham kaas samen en dan in de koekepan doenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de spanning een beetje mixen.
Gedeeltelijk magnetron voer. De stoommaaltijden van AH zijn ook primaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, je bent het of je bent het niet
Fijne avondquote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef alopio het volgende:
Zij begon.quote:
Leverpastei met hagelslag lijkt mij juist wel spannend.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
boterham met ham kaas samen en dan in de koekepan doen
boterham met pindakaas en hagelslag samen
boterham met pindakaas en banaan
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |