Het was gezellig Luc! Fijne jaarwisseling en doe voorzichtig met vuurwerkquote:Op woensdag 31 december 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nog even gezellig doen met familie.
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:07 schreef Szura het volgende:
Suzanne is met d’r kin overigens een paar uur te vroeg voor het schansspringen van Garmisch
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef alopio het volgende:
Ik ga er ook een einde aan breien voor dit jaar. Bedankt voor het lachen en de gesprekken en het geklaag maar voor het vieren van goede muziek!
Een fijne en veilige jaarwisseling:W
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gebakken ei?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders gaan over een paar weken een maand naar Bali, hebben jullie nog simpele gerechten die ik kan maken? (ik kook dus nooit)
Echt hequote:Op woensdag 31 december 2025 20:07 schreef Szura het volgende:
Suzanne is met d’r kin overigens een paar uur te vroeg voor het schansspringen van Garmisch
Pasta carbonaraquote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders gaan over een paar weken een maand naar Bali, hebben jullie nog simpele gerechten die ik kan maken? (ik kook dus nooit)
Ok heel eventjes danquote:Op woensdag 31 december 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dela top 2000?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer komt wel in de Dela top zoveel
Eens. Maar het zit (los van het verhaal) wel heel erg in de smaak categorie waar veel mensen in Nederland voor vallen. Middle of the road Nederlandstalig.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:08 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het echt heel triest voor Suzan en Freek maar hun muziek vind ik nog steeds comateus saai...
Dit hoort hier niet thuis.
Pasta?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader gaat een paar pannen nasi maken, die opbakken is ongeveer mijn enige ervaringquote:Op woensdag 31 december 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedeeltelijk magnetron voer. De stoommaaltijden van AH zijn ook prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met SeF (Sipje en Sopje) op de achtergrond ga ik nu ook even sentimenteel doen (en daarna afsluiten)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen wederom enorm bedankt voor ons jaarlijkseWARMSTE bad
aka FOK! Top 2000.
Wij hebben de vetste eindejaarstraditie ooit, die je nergens anders ter wereld ziet. 7 dagen, 168 uur lang
samen de mooiste muziek luisteren, begeleidt door een oneindige stroom van (woord)grappen, memes, boeiende babbelboxonderwerpen (love al jullie persoonlijke anekdotes/verhalen) en de gebruikelijke (maar altijd weer super gezellige) koetjes en kalfjes praat![]()
Tel daar nog bij op de grote verscheidenheid aan dj's en de hilariteit van het legendarische Top 2000 Café (fonteinen van emoties) als extra decoratie. Wat een FEEST.
De Top 2000 (en topicreeksen als deze) zijn nog altijd de allermooiste traditie in de laatste week van het jaar!!!
Of nog eens in de woorden van een vriendin die de traditie aan haar Engelstalige volgers poogde uit te leggenMuziek is en blijft de mooiste bijzaak van het leven en een week lang met een paar miljoen Nederlands dit WARME BAD mogen beleven is gewoon het beste ooitquote:Xmas yes but did you know the most important tradition between the 25th and the 31st is the radio top 2000 where the dutch vote for their top 35 songs and then the radio creates a top 2000 and plays each song starting at 00:00 on the 25th and ending at 00:00 january 1st![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot snel FOK! vriendjes en vriendinnetjes in het nieuwe jaar, LOVE YOU ALL![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |