PatriciaPaay.gifquote:
Je gedoogt alles wat niet Boem doet?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gedoog coldplay omdat het betere herrie is
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was vandaag jaar oud toen ik dit ontdekte![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is vrijgesproken ja, ik negeer verder helemaal niks. Dat is bovendien niet aan mij. Ik stem niet op zijn liedjes. Maar als we een morele standaard gaan invoeren voor artiesten dan kun je de helft van de lijst meteen schrappen, als het niet meer dan de helft is. Ik vind de obsessie die sommigen hier met Marco Borsato hebben op het ziekelijke af.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zei dat die vrijgesproken was, daarmee dus doodleuk alles negerend.
vanavond welquote:Op woensdag 31 december 2025 18:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je gedoogt alles wat niet Boem doet?![]()
Open er een topic overquote:Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij is vrijgesproken ja, ik negeer verder helemaal niks. Dat is bovendien niet aan mij. Ik stem niet op zijn liedjes. Maar als we een morele standaard gaan invoeren voor artiesten dan kun je de helft van de lijst meteen schrappen, als het niet meer dan de helft is.
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]Hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ga ff lekker verder jullie via PM of DM. Senk joe.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij is vrijgesproken ja, ik negeer verder helemaal niks. Dat is bovendien niet aan mij. Ik stem niet op zijn liedjes. Maar als we een morele standaard gaan invoeren voor artiesten dan kun je de helft van de lijst meteen schrappen, als het niet meer dan de helft is. Ik vind de obsessie die sommigen hier met Marco Borsato hebben op het ziekelijke af.
Mijn punt is dat het mij niks boeit. Sommigen van jullie wel heel erg kennelijk. Maar als er wat tegengas komt dan zijn de meesten meteen op hun teentjes getrapt en praat je zogenaamd pedofilie goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |