Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef peaceman het volgende:
Niets dan dieven hier ....al die lui die mijn post quoten
Iets met de titel.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef Bargehassus het volgende:
Kan iemand dit nummer stelen en voor altijd verbergen?
Onmogelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef Bargehassus het volgende:
Kan iemand dit nummer stelen en voor altijd verbergen?
Lezen is in elk geval niet jouw sterkste punt, want ik heb nergens ook maar iets goed gepraat.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt? Dat slaat op dat je dus gewoon negeert wat een viezerik het is met wat die zelf heeft toegegeven he.
Ziet er inderdaad gezellig uitquote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
In het rijtje vreemde plekken om top 2000 te luisteren
Bang honTjequote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
In het rijtje vreemde plekken om top 2000 te luisteren
Jij zei dat die vrijgesproken was, daarmee dus doodleuk alles negerend.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lezen is in elk geval niet jouw sterkste punt, want ik heb nergens ook maar iets goed gepraat.
Onmogelijkquote:
Dit was in het Corona jaar toch niet van de radio af te slaanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje dit staat echt te hoog
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft bij mensen wel in de gedachten doordat het in reclames gebruikt wordt.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruim je het wel zelf op?quote:
Ik vind dit best een prima nummer. Wel een beetje hoog.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Iemand hier in huis is er blij mee. Ik ben het niet en peaceman ook niet.
Die loopt leeg.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft bij mensen wel in de gedachten doordat het in reclames gebruikt wordt.
Ernaast.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:45 schreef Gretzl het volgende:
Is er ook een emoji van een gele kaart? #askingforafriend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:45 schreef Gretzl het volgende:
Is er ook een emoji van een gele kaart? #askingforafriend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Warm bad.quote:
Nou ja. Bij deze kan ik mij best wel voorstellen dat ze flink op stemmen. Gelet op de populariteit van Coldplay dan.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |