Misschien wil hij ook wel met je dochter appen?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Voor zover het je trouwens ontgaan is: hij is vrijgesproken.
Geert zou zn moeder nog verkopen voor wat postsquote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef mario390 het volgende:
maaar nederland houd van hem sonst was hij niet zoveel in de list
Oké Taylor.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach ja, Haters gonna hate hate hate hate.....
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan verder bewijs hé. En 'omdat hij qua carrière toch al genoeg was gestraft'. En omdat goede advocaten kunnen betalen.![]()
Even voor jouw informatie: in dit land is vrijspraak het enige wat je kunt bereiken. Ik kan jou ook nu aanklagen voor alles. Dan word je vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Zo werkt het nu eenmaal. Niemand wordt door een rechtbank onschuldig verklaard.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vrijgesproken is niet hetzelfde als onschuldig
Dat wil nog steeds niet zeggen dat het een aanrander is, maar wel dat hij moreel gezien een viespeuk is. De dingen die hij stuurde (en toegaf) naar een meisje van 15 kunnen niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan verder bewijs hé. En 'omdat hij qua carrière toch al genoeg was gestraft'. En omdat goede advocaten kunnen betalen.![]()
Snap wel hoe jij aan zoveel posts komt wanneer je jezelf steeds quotequote:
Dat wordt lastig aangezien ze te jong is voor een eigen telefoon.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook wel met je dochter appen?
Voor mij is dat Child in Timequote:Op woensdag 31 december 2025 18:37 schreef Mansjester het volgende:
Mooiste nummer wat ik ooit op een uitvaart heb gehoord
Ah jij bent er zo een. Je bent de dingen die hij zelf toegegeven heeft vergeten? Maar als die is vrijgesproken dan zou oppassen niet zo'n probleem zijn?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Voor zover het je trouwens ontgaan is: hij is vrijgesproken.
Nee, maar omdat de man bekend is loopt heel Nederland er meteen weer achteraan. was het Anonie M. van 3 hoog achter was ie als nog volledig verkettert want hij zal het toch wel gedaan hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Even voor jouw informatie: in dit land is vrijspraak het enige wat je kunt bereiken. Ik kan jou ook nu aanklagen voor alles. Dan word je vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Zo werkt het nu eenmaal. Niemand wordt door een rechtbank onschuldig verklaard.
Ja precies. En dat er ALSNOG massa's mensen op Dochters, Zij en De Waarheid stemmen...quote:Op woensdag 31 december 2025 18:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat het een aanrander is, maar wel dat hij moreel gezien een viespeuk is. De dingen die hij stuurde (en toegaf) naar een meisje van 15 kunnen niet.
Ook voor jou: zo werkt rechtspraak. Heb je ooit iemand vanwege een andere reden vrijgesproken zien worden dan vanwege gebrek aan bewijs? Hij is overigens niet vrijgesproken omdat hij qua carrière al genoeg gestraft was.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit ja precies ditquote:Op woensdag 31 december 2025 18:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat het een aanrander is, maar wel dat hij moreel gezien een viespeuk is. De dingen die hij stuurde (en toegaf) naar een meisje van 15 kunnen niet.
Nou ja Annie MG was er denk ik ook nog wel mee weg gekomen.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, maar omdat de man bekend is loopt heel Nederland er meteen weer achteraan. was het Anonie M. van 3 hoog achter was ie als nog volledig verkettert want hij zal het toch wel gedaan hebben.
...en het ergste nummer op een uitvaart was Music van John Miles, en het was ook nog dezelfde uitvaart.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja Annie MG was er denk ik ook nog wel mee weg gekomen.
Dat is onmogelijk.quote:
Het lijkt de Top 2000 wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en het ergste nummer op een uitvaart was Music van John Miles, en het was ook nog dezelfde uitvaart.
Ben jij er zo één?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah jij bent er zo een. Je bent de dingen die hij zelf toegegeven heeft vergeten? Maar als die is vrijgesproken dan zou oppassen niet zo'n probleem zijn?
Overigens heb ik er serieus geen problemen mee dat mensen erop stemmen hoorMaar wel mensen die de afgelopen jaren er niet op stemden want hij was fout en dan het nu opeens wel doen
Je vind een nummer goed of niet, dan blijf je wel stemmen en de reden om er dan niet op te stemmen voorgaande jaren blijven eigenlijk nog steeds van toepassing, dat maakt het nogal hypocriet.
Lezen is niet je sterkste punt? Dat slaat op dat je dus gewoon negeert wat een viezerik het is met wat die zelf heeft toegegeven he.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ben jij er zo één?
Voor jouw info: ik heb nooit op zijn liedjes gestemd en je hoeft niet bang te zijn dat ik het ooit zal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |