quote:Op woensdag 31 december 2025 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel beter dan Samson en Gert inderdaad.
Wat weet ie veel over sport he, die @heywooduquote:
Gelukkig wordt het dit jaar deels gecompenseerd met liedjes van Marco en sipje en sopjequote:Op woensdag 31 december 2025 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
De top 100 is me al n paar jaar iets te guitar-loaded
We zijn wel klaar met kloppen.quote:
Die poppenspeler staat zelfs op zn hoogste plek ooitquote:Op woensdag 31 december 2025 18:17 schreef Redefine het volgende:
Ik vind deze veel beter dan de meester van de poppen of een. Maar ja niets anders doet er toe.
Haha ja, eens. Maar heb het idee dat de gemiddelde boer uit Klazienaveen structureel vaker stemt dan een twintiger uit Amsterdam.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
#Stemplaatquote:Op woensdag 31 december 2025 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die poppenspeler staat zelfs op zn hoogste plek ooit
Ja sinds de metallobby overuren heeft gedraaid is het of gitaar of slapzever en weinig ertussen helaasquote:Op woensdag 31 december 2025 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat kan die goed verhalen sportverhalen schrijven he.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat weet ie veel over sport he, die @:heywoodu
Vooral de live versie in....Moskou (?) van deze is echt fenomenaalquote:Op woensdag 31 december 2025 18:17 schreef Redefine het volgende:
Ik vind deze veel beter dan de meester van de poppen of een. Maar ja niets anders doet er toe.
Eensquote:Op woensdag 31 december 2025 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Monsters of Rock met 1.5 miljoen man publiek?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral de live versie in....Moskou (?) van deze is echt fenomenaal
Dat is alleen maar mooi.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die poppenspeler staat zelfs op zn hoogste plek ooit
legendarisch ook?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral de live versie in....Moskou (?) van deze is echt fenomenaal
Vooral teveel dezelfde artiesten. Weliswaar hele goede artiesten, maar meer diversiteit zou leuk zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:
Ooh nee dat moet echt de meest verschrikkelijke plaat zijn die ik ken. En dat verslaat Adele, Anouk en Amy Whinehouse.quote:
Hopelijk dan geen paard in de gang.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou mensen ik ga naar de gang verkassen denk ik. Het is gedaan met de rust.
Toch niet dat wat net werd verteld door Emmely??quote:Op woensdag 31 december 2025 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hierop hebben mn ouders elkaar leren kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |