Ha!, dat zou Marco wel willen!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet daar niet een plaat over kinderen?
Ah zo. Ik zet zelf ook wel Slash op, maar dan samen met Myles Kennedy, Anastasia. Aangezien die er niet in staat.quote:
van mij mag dat, alleen er leuk uitzien is voor mij voldoendequote:Op woensdag 31 december 2025 18:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet Emmely wel de rest van het uur haar mond houden anders komt ze in tijdnood
The Smiths - Asleep misschienquote:Op woensdag 31 december 2025 17:43 schreef Gretzl het volgende:
Kent iemand nog een paar nummers die in hetzelfde thema passen?
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:
Die heb ik wel live gezien, in tegenstelling tot GnR.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Ik zet zelf ook wel Slash op, maar dan samen met Myles Kennedy, Anastasia. Aangezien die er niet in staat.
Bekijk deze YouTube-video
Welkom in 2025quote:Op woensdag 31 december 2025 18:13 schreef Mansjester het volgende:
Her ging ineens redelijk los qua vuurwerk. Ik wist niet dat het vanaf 18.00 uur mocht
Op de PP zaterdag Danny Nedelko maar hard meezingenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou heel graag Idles karaoke'en. Maar die staat inderdaad niet op de kaart.
Ik niet. Myles Kennedy dan weer wel, maar dan weer niet met Slash.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die heb ik wel live gezien, in tegenstelling tot GnR.
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
van mij mag dat, alleen er leuk uitzien is voor mij voldoende
Plaats 47quote:
Michael Jackson zit al klaarquote:
Gaza, Aleppo zijn als stukquote:
Die zal waarschijnlijk liggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Michael Jackson zit al klaar
Gok dat die vanavond nog wel een keer losbarst.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef heywoodu het volgende:
Potverdorie, de Sound of Silence-discussie gemist
Disturbed > S&Gquote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef heywoodu het volgende:
#TeamDisturbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |