Nee, ik zit gewoon binnen.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Heeft @:diaan73 hem buiten gezet ofzo?
De knallers gaan zo avondeten.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef Koen66 het volgende:
Begint hier eindelijk ook een beetje te knallen buiten
Dan had hij nog steeds niet naar buiten gewild. Het is afhankelijk van wat er gebeurd buiten nog geen poot buiten het gebouw.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dan is het jammer dat je geen achtertuin hebt
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 17:23 schreef TLC het volgende:
Graag wil ik bij deze iedereen alvast een voorspoedig 2026 wensen met al het goeds en dat het slechte maar even achterwege mag blijven.
Een gelukkig nieuwjaar allemaal !
![]()
![]()
![]()
Adam Lambert. Die is wel iets beter jaquote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie verving ie ook alweer? Was een veel leukere artiest meen ik
Alleen als Donald Fagen gaat hemelen in november vrees ikquote:Op woensdag 31 december 2025 17:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
We mogen sowieso the Years wel weer eens de lijst in Realen
Spuitend het jaar uit krijgt dan wel een andere betekenisquote:Op woensdag 31 december 2025 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk niet dat mn vrienden dat straks heel erg op prijs gaan stellen
doe eens rustig aan, t is nog maar half 6quote:
En waar baseer je dat op?quote:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 17:23 schreef TLC het volgende:
Graag wil ik bij deze iedereen alvast een voorspoedig 2026 wensen met al het goeds en dat het slechte maar even achterwege mag blijven.
Een gelukkig nieuwjaar allemaal !
![]()
![]()
![]()
En die verving weer Fredje Kwik, het cirkeltje is weer mooi rond zo.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Adam Lambert. Die is wel iets beter ja
Don't stop me don't stop me don't Stop mequote:Op woensdag 31 december 2025 17:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
doe eens rustig aan, t is nog maar half 6
Oja, dat vind ik wel wat beter te pruimen. Die kan wel aardig zingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Adam Lambert. Die is wel iets beter ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |