Als ze het zelf maar opruimenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:21 schreef alopio het volgende:
Aardige knallen hier nu, russen zijn gekomen
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:21 schreef alopio het volgende:
Aardige knallen hier nu, russen zijn gekomen
ben je recalcitrant ? (zoek maar op google)quote:
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2025 17:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel de gordijnen dichtgedaan net ja
Schorseneren...quote:
Nee, dan heb ik liever het origineel van Steely Dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Deze is ook mooi, live ook prima op Pinkpop dit jaar
Black Friday mag er ook wel in trouwens
Vervelend lijkt mij dat zegquote:Op woensdag 31 december 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd of hont straks nog ergens wil plassen of dat het een stapel handdoeken op offeren wordt.
Denk je nou echt dst ik niet weet wat dat betekentquote:Op woensdag 31 december 2025 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben je recalcitrant ? (zoek maar op google)
Als je je Odol in een Goo Goo Doll stopt begint je 2026 wel goedquote:Op woensdag 31 december 2025 17:23 schreef essnhills het volgende:
Kun je toch beter de Goo Goo Dolls hebben ipv Odol
Ja dan is het jammer dat je geen achtertuin hebtquote:Op woensdag 31 december 2025 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd of hont straks nog ergens wil plassen of dat het een stapel handdoeken op offeren wordt.
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je nou echt dst ik niet weet wat dat betekent
We mogen sowieso the Years wel weer eens de lijst in Realenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik liever het origineel van Steely Dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |