Op zondag winkels nog dicht daarquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En beter in op cafe gaan. Sochtends om 09:00 zitten ze al te zuipen die Belgen
Doordat ze zuipen zijn we minder nuchter en gooien we slechter waardoor talent minder snel ontdekt wordt. Ik zie een patroonquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En beter in op cafe gaan. Sochtends om 09:00 zitten ze al te zuipen die Belgen
Misschien kun je een Delhaize overvallen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb niets te eten alle winkels dicht in Belgenland want nieuwjaar
Rip
Nu ook op nieuwjaarsdagquote:
Met Surl weet je het nooit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou denk het niet. Surl heeft nog geen set verloren.
Kga tips vragen aan de bende van nijvelquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien kun je een Delhaize overvallen.
Stukje bende v Nijvelquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien kun je een Delhaize overvallen.
Frituur een optiequote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb niets te eten alle winkels dicht in Belgenland want nieuwjaar
Rip
Ik zou willen zeggen ‘te diep in het glaasje gekeken’, maar weet niet of hij dat kan zien.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Surl ziet eruit alsof ie gisteravond flink heeft doorgehaald. Maar zo ziet ie er altijd uit
Snuiverquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Surl ziet eruit alsof ie gisteravond flink heeft doorgehaald. Maar zo ziet ie er altijd uit
Die is wel straks om 17u openquote:
O Connor beste opkomstnummerquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:48 schreef Zorro het volgende:
Wel twee bazenopkomstnummers dus daar wordt het verschil niet gemaakt.
Zit nog stukje kip in zijn haarquote:
Van de ‘analisten’ kunnen Vincent, Maikol, Dirk en Gian het beste over darten praten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:44 schreef mitt het volgende:
[..]
Van wie ben jij wel groot fan vraag ik me af
Bij MMA prima kerel. Als ie Marokkaantjes de octagon in mag roepen. Bij darts nee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Marco Meijer nog nooit een kans van de pdc heeft gekregen. Uitstekende caller eigenlijk
Lakeside deed hij ook prima niks mis mee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij MMA prima kerel. Als ie Marokkaantjes de octagon in mag roepen. Bij darts nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |