En ik werk maar vier dagen ook genot. Rust nemen is belangrijk maatquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland. Dartsen kunnen ze ook al niet.
Hallo @Mikeyttquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee. Als manager wil ik natuurlijk niks met het plebs op de werkvloer te maken hebben.
ja maar ja, geld voor leuke dingen ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En ik werk maar vier dagen ook genot. Rust nemen is belangrijk maat
Dan werkt mn vrouw maar wat meer. Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja, geld voor leuke dingen ook.
Tenenkrommend Coquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:34 schreef L_auteur het volgende:
Middagsessie:
Ryan Searle
Gary Anderson
Avondsessie:
Luke Littler
Gian van Veen
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gokje Ron gaat enthousiast doen over zijn negentje
Co komt langzaam in beeld gelopen en showt als een homofiele mannequin (pleonasme) een of andere afzichtelijk overhemd met happy new year erop.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Samenvatting aub. Dochter zit nog even tv te kijken allen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Co komt langzaam in beeld gelopen en showt als een homofiele mannequin (pleonasme) een of andere afzichtelijk overhemd met happy new year erop.
En sluit af met likkende Hood imitatie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Co komt langzaam in beeld gelopen en showt als een homofiele mannequin (pleonasme) een of andere afzichtelijk overhemd met happy new year erop.
STREEP NOU MAAR A-HAAFFFquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor dit soort overhemden wilde ik dus wachten met het vakje afstrepen
Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel goed dat ze de studiobezetting hebben aangepast aan het niveau van de middagsessie
Misschien vind hij het wel een topbezetting!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.
Gun het Searle wel. Sympathieke ventquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.
Is hij inmiddels terminaal?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef wimderon het volgende:
Ga gewoon naar huis Arjan in plaats van de darters ziek in hun gezicht te blaffen.
Als @Wienerschnitzels groot fan is van Co Stompe heb ik daar een mening overquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Misschien vind hij het wel een topbezetting!
Van wie ben jij wel groot fan vraag ik me afquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als @:wienerschnitzels groot fan is van Co Stompe heb ik daar een mening over
Tjah wij hebben ook een minder brede vijver he om de talentjes eruit te vissen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland. Dartsen kunnen ze ook al niet.
En beter in op cafe gaan. Sochtends om 09:00 zitten ze al te zuipen die Belgenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tjah wij hebben ook een minder brede vijver he om de talentjes eruit te vissen.
Wij zijn trouwens veel beter in vogelpik![]()
Nou denk het niet. Surl heeft nog geen set verloren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Clayton weer gaan zwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |