Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel goed dat ze de studiobezetting hebben aangepast aan het niveau van de middagsessie
Misschien vind hij het wel een topbezetting!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.
Gun het Searle wel. Sympathieke ventquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.
Is hij inmiddels terminaal?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef wimderon het volgende:
Ga gewoon naar huis Arjan in plaats van de darters ziek in hun gezicht te blaffen.
Als @Wienerschnitzels groot fan is van Co Stompe heb ik daar een mening overquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Misschien vind hij het wel een topbezetting!
Van wie ben jij wel groot fan vraag ik me afquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als @:wienerschnitzels groot fan is van Co Stompe heb ik daar een mening over
Tjah wij hebben ook een minder brede vijver he om de talentjes eruit te vissen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland. Dartsen kunnen ze ook al niet.
En beter in op cafe gaan. Sochtends om 09:00 zitten ze al te zuipen die Belgenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tjah wij hebben ook een minder brede vijver he om de talentjes eruit te vissen.
Wij zijn trouwens veel beter in vogelpik![]()
Nou denk het niet. Surl heeft nog geen set verloren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Clayton weer gaan zwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |