Roken ben ik maar nooit aan begonnen. Drinken doe ik steeds minderquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel roken helaas maar we kennen niet alles hebben ey
Ik nooit aan alcohol, nooit drugs.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roken ben ik maar nooit aan begonnen. Drinken doe ik steeds minder
Pluk wtfquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ahh die zijn mooi. Hoe oud is PLUK
Stappentellerquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt uienweer hier. Stappenteller-ambitie voor dit jaar kan nu al wel de kachel in zowatGelukkig zijn er nog wat genotspotten vandaag
Werken ligt niet in jouw aard?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
StappentellerGewoon bankie hele week
1 januari vind ik altijd al een vrij trieste dag, maar dit is toch helemaal treurig. Regen en wind. Stukje Nederlands aidsweer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt uienweer hier. Stappenteller-ambitie voor dit jaar kan nu al wel de kachel in zowatGelukkig zijn er nog wat genotspotten vandaag
Werk in België dus ontzettend veel vrije dagen ,iets van 40-50 p jaar dus nu weer een maand vrij genomen. Genotquote:
In ieder geval tot en met zondag. Daarna weer aan de slag, helaas.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
StappentellerGewoon bankie hele week
Ik ga woensdag weer wat doen en in februari en april weer vier weken vrijquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
In ieder geval tot en met zondag. Daarna weer aan de slag, helaas.
Ranzig wijf.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Groetjes van Sherrock @:de_boswachter
https://www.facebook.com/share/p/17sQDrmZKW/
Ja eens. Ik had expres niks gedronken gisteren want ik wilde vandaag flink gaan wandelen. Maar ja ik ga me niet zeiknat laten regenen voor de stappenteller-dwangneurosequote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
1 januari vind ik altijd al een vrij trieste dag, maar dit is toch helemaal treurig. Regen en wind. Stukje Nederlands aidsweer.
Gokje Ron gaat enthousiast doen over zijn negentjequote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef wimderon het volgende:
Nolles
Co
Ron
Marco
Guy
Kans op de q-school bingo, ja!
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland. Dartsen kunnen ze ook al niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werk in België dus ontzettend veel vrije dagen ,iets van 40-50 p jaar dus nu weer een maand vrij genomen. Genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |