Breakfast of champions.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:17 schreef Szura het volgende:
[..]
3 kapsalons weggewerkt gisteren, heb ik vernomen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:17 schreef Wertha het volgende:
De druk wordt opgevoerd op Van Veen. Dus die zal wel verliezen vanavond.
Ambitie in de kachel EN WK jinxen in één regel. Dit wordt niks iddquote:Tegelijk bewaakt hij zijn bescheidenheid. "Ik zal mezelf nooit echt als wereldtopper zien. Alleen als ik wereldkampioen word."
Waarvoor had je nou in de nor gezeten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:27 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje voorgevoel dat littler geen wereldkampioen gaat worden
Speel niet met mijn prive!quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor had je nou in de nor gezeten?patat gezegd? Mayo op een oliebol gedaan? Pijlen gewisseld?
Roereieren maken en vreten, helpt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddag net wakker met n kater boh
Ik heb net een flink stuk roomvlaai op bohhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Patat gezegd dus. Vuile rascrimineel.
Wat vond Guus van al die knallen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb net een flink stuk roomvlaai op bohhh
Amper reactie. Ben gewoon buiten geweest met hem. Leek wel de Gazastrook hierzoquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat vond Guus van al die knallen?
Mijn hond Pluk had ook nergens last van!quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Amper reactie. Ben gewoon buiten geweest met hem. Leek wel de Gazastrook hierzo
Lekker man. Vette zuivel is goed voor de maag na veel alcohol.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb net een flink stuk roomvlaai op bohhh
Was da voor un rasquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn hond Pluk had ook nergens last van!
Ik drink helaas geen alcohol. Stukje geheelonthouderquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man. Vette zuivel is goed voor de maag na veel alcohol.
Stukje blauwe knoop. Goed voor jequote:Op donderdag 1 januari 2026 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik drink helaas geen alcohol. Stukje geheelonthouder
Wel roken helaas maar we kennen niet alles hebben eyquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukje blauwe knoop. Goed voor je
Net 1 jaar. En Guus?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ahh die zijn mooi. Hoe oud is PLUK
Roken ben ik maar nooit aan begonnen. Drinken doe ik steeds minderquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel roken helaas maar we kennen niet alles hebben ey
Ik nooit aan alcohol, nooit drugs.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roken ben ik maar nooit aan begonnen. Drinken doe ik steeds minder
Pluk wtfquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ahh die zijn mooi. Hoe oud is PLUK
Stappentellerquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt uienweer hier. Stappenteller-ambitie voor dit jaar kan nu al wel de kachel in zowatGelukkig zijn er nog wat genotspotten vandaag
Werken ligt niet in jouw aard?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
StappentellerGewoon bankie hele week
1 januari vind ik altijd al een vrij trieste dag, maar dit is toch helemaal treurig. Regen en wind. Stukje Nederlands aidsweer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt uienweer hier. Stappenteller-ambitie voor dit jaar kan nu al wel de kachel in zowatGelukkig zijn er nog wat genotspotten vandaag
Werk in België dus ontzettend veel vrije dagen ,iets van 40-50 p jaar dus nu weer een maand vrij genomen. Genotquote:
In ieder geval tot en met zondag. Daarna weer aan de slag, helaas.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
StappentellerGewoon bankie hele week
Ik ga woensdag weer wat doen en in februari en april weer vier weken vrijquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
In ieder geval tot en met zondag. Daarna weer aan de slag, helaas.
Ranzig wijf.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Groetjes van Sherrock @:de_boswachter
https://www.facebook.com/share/p/17sQDrmZKW/
Ja eens. Ik had expres niks gedronken gisteren want ik wilde vandaag flink gaan wandelen. Maar ja ik ga me niet zeiknat laten regenen voor de stappenteller-dwangneurosequote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
1 januari vind ik altijd al een vrij trieste dag, maar dit is toch helemaal treurig. Regen en wind. Stukje Nederlands aidsweer.
Gokje Ron gaat enthousiast doen over zijn negentjequote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef wimderon het volgende:
Nolles
Co
Ron
Marco
Guy
Kans op de q-school bingo, ja!
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland. Dartsen kunnen ze ook al niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werk in België dus ontzettend veel vrije dagen ,iets van 40-50 p jaar dus nu weer een maand vrij genomen. Genot
En ik werk maar vier dagen ook genot. Rust nemen is belangrijk maatquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland. Dartsen kunnen ze ook al niet.
Hallo @Mikeyttquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee. Als manager wil ik natuurlijk niks met het plebs op de werkvloer te maken hebben.
ja maar ja, geld voor leuke dingen ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En ik werk maar vier dagen ook genot. Rust nemen is belangrijk maat
Dan werkt mn vrouw maar wat meer. Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja, geld voor leuke dingen ook.
Tenenkrommend Coquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:34 schreef L_auteur het volgende:
Middagsessie:
Ryan Searle
Gary Anderson
Avondsessie:
Luke Littler
Gian van Veen
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gokje Ron gaat enthousiast doen over zijn negentje
Co komt langzaam in beeld gelopen en showt als een homofiele mannequin (pleonasme) een of andere afzichtelijk overhemd met happy new year erop.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Samenvatting aub. Dochter zit nog even tv te kijken allen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Co komt langzaam in beeld gelopen en showt als een homofiele mannequin (pleonasme) een of andere afzichtelijk overhemd met happy new year erop.
En sluit af met likkende Hood imitatie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Co komt langzaam in beeld gelopen en showt als een homofiele mannequin (pleonasme) een of andere afzichtelijk overhemd met happy new year erop.
STREEP NOU MAAR A-HAAFFFquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor dit soort overhemden wilde ik dus wachten met het vakje afstrepen
Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel goed dat ze de studiobezetting hebben aangepast aan het niveau van de middagsessie
Misschien vind hij het wel een topbezetting!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.
Gun het Searle wel. Sympathieke ventquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn prima potjes. Searle, Anderson en Hood halen dit WK een waanzinnig niveau.
Is hij inmiddels terminaal?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:40 schreef wimderon het volgende:
Ga gewoon naar huis Arjan in plaats van de darters ziek in hun gezicht te blaffen.
Als @Wienerschnitzels groot fan is van Co Stompe heb ik daar een mening overquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Misschien vind hij het wel een topbezetting!
Van wie ben jij wel groot fan vraag ik me afquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als @:wienerschnitzels groot fan is van Co Stompe heb ik daar een mening over
Tjah wij hebben ook een minder brede vijver he om de talentjes eruit te vissen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland. Dartsen kunnen ze ook al niet.
En beter in op cafe gaan. Sochtends om 09:00 zitten ze al te zuipen die Belgenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tjah wij hebben ook een minder brede vijver he om de talentjes eruit te vissen.
Wij zijn trouwens veel beter in vogelpik![]()
Nou denk het niet. Surl heeft nog geen set verloren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Clayton weer gaan zwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |