Enige wat ik heb gezien is Breaking Badquote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn zelden series die ik niet afkijk. Ben alleen bewust gestopt met The Blacklist en The Walking Dead (beiden na 6 afleveringen) en met House of Card (seizoen 5 ofzo).
Nightwish live @Wacken.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:52 schreef alopio het volgende:
Is dit het liedje met de beste live uitvoering in de lijst?
JOE had dit jaar een duet top zoveelquote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef Tussle266 het volgende:
Alleen maar duetten en samenwerkingen toelaten tot de lijst lijkt me ook fijn, dan kunnen we een hoop meh-artiesten er snel doorheen jagen. Lady Gaga en Marco daarentegen zijn dan hofleveranciers.
LOOOOOOOOOOOOVEquote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef Redefine het volgende:
Sjors wil iedereen in het topic horen.
Geen flauwekulletjesquote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
wij hebben er best veel. De Hitster Bingo is het leukste.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Hitster misschien 1x gespeeld, ik heb ook geen uitbreidingsset ofzo. Maar ik neem het vanavond wel mee naar waar we oud en nieuw gaan vieren denk ik.
Dacht die nog wel, op eerste kerstdagquote:Op woensdag 31 december 2025 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cant Get it out of my head zeker ook al niet meer??
Maar ook wel een beetje gemakkelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hebben er best veel. De Hitster Bingo is het leukste.
Oh nee toch niet iedereen.quote:
Wat is de andere optiequote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan er nog voor kiezen om vanavond oud/nieuw te vieren bij familie en dan gaan ze waarschijnlijk ook wel hitster doen. Maar heb niet de energie voor die drukte denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
de moeilijk kant is best lastig. Vooral dat je exact het jaar van uitkomst moet noemen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar ook wel een beetje gemakkelijk
Dit is wel mijn favoriete fragment van die hele Elfstedentocht.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Matig uur. 2x marco, miss montreal, coldplayquote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
93 Ik Leef Niet Meer Voor Jou - Marco Borsato![]()
92 Gimme Shelter - The Rolling Stones![]()
91 Clocks - Coldplay![]()
90 De Bestemming - Marco Borsato![]()
89 Enjoy The Silence - Depeche Mode![]()
![]()
88 Door De Wind - Miss Montreal![]()
87 Blackbird - The Beatles![]()
86 Angels - Robbie Williams![]()
85 Old And Wise - The Alan Parsons Project![]()
84 Mr. Blue Sky - Electric Light Orchestra![]()
83 Bitter Sweet Symphony (Albumversie) - The Verve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |