Dus jij kent de liedje niet bij de titel maar de titel wel bij het liedje?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vind ik het andersom veel makkelijker
Same here. Ik ga laatste seizoen bingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef BillDauterive het volgende:
Stranger Things kijk ik morgen wel terug. Of overmorgen. De top 2000 ging even voor
Ohnee dit echt gewoon bordspel op tafel bij een collega. En thuis allemaal een dobbelsteen oid en dan zette die ene collega de stappen op het bordquote:Op woensdag 31 december 2025 13:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wij ook, spelletjes op Board Game Arena en dan via de webcam babbelen
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dus jij kent de liedje niet bij de titel maar de titel wel bij het liedje?
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
jaaaa, vind dominion erg leuk, speel die met name online
Jaaaaaa speel ik ook onlinequote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
jaaaa, vind dominion erg leuk, speel die met name online
Welke top-100 debutanten zijn er nu nog over van je rijtje?quote:
niet zo erg toch?quote:
Ik speel eigenlijk nooit online spellen. Vind dat toch leuker in t echt :-)quote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaa speel ik ook online![]()
Althans, wel regelmatiger in de lockdown jaren dan nu. Zou het in 2026 weer eens moeten oppakken.
Misschien kunnen we een Dominion clubje oprichten, @:decoaoreste is daar vast ook voor te porren
@:Scorpion_17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |