Ik denk dat wij dit probleem allemaal wel herkennenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb een keer met mn zus, neef, nicht en hun partners Hitster gespeeld. Ik tegen hun allemaal.
Ik mag sindsdien geen Hitster meer spelen met hun
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 seizoenen gezien, is het daarna nog de moeite?
Heeft Dominion Online concurrentie?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn nu 2 clients toch?
Mwah dat geloof ik echt niet zo. We gaan het zienquote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit. Dit wordt een pianomannetje.
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef asco het volgende:
[..]
Dat zouden ze moeten verbieden. Straks wordt het echt nog een carnaval in de studioquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef Momo het volgende:
Iemand verkleed als demogorgan in de studio
Dit ja. Geen tijdquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef BillDauterive het volgende:
Stranger Things kijk ik morgen wel terug. Of overmorgen. De top 2000 ging even voor
Nee dat is gewoon een fokker die als zichzelf is gekomenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef Momo het volgende:
Iemand verkleed als demogorgan in de studio
Daar gaat het wel heen natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 13:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zouden ze moeten verbieden. Straks wordt het echt nog een carnaval in de studio
Ik twijfel of ik aan seizoen 5 moet beginnen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef BillDauterive het volgende:
Stranger Things kijk ik morgen wel terug. Of overmorgen. De top 2000 ging even voor
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dit probleem allemaal wel herkennenBehalve @:essnhills
Wij ook, spelletjes op Board Game Arena en dan via de webcam babbelenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de lockdown wel eens via Teams met collega's bordspelletjes gedaan
Helaas niet in de Top 2000. Nederland is een SMAKELOOS KUTLANDquote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is Eldorado ook wel raak
Stranger Things-bonusquote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft wel gek om deze boven Wuthering Heights te zien btw.
Herkenbaar wel hoor, ik speel zelf ook veel minder vaak spelletjes dan vroeger (tienerjaren en basisschool). Teveel andere hobby's erbij gekregenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik echt zou willen zou ik nog wel met familie vaker kunnen spelen maar ik heb al zoveel hobby's die tijd kosten
Ik ben ook nog niet helemaal klaar met seizoen 4, misschien een goed voornemen om dat in januari af te kijken.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef BillDauterive het volgende:
Nadeel van hitster wel als de muzikale kennis zo uiteenloopt. Dan is er totaal geen spanningquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb een keer met mn zus, neef, nicht en hun partners Hitster gespeeld. Ik tegen hun allemaal.
Ik mag sindsdien geen Hitster meer spelen met hun
Wel een paar keer een bordspelmiddag gehouden met Fok!ers.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is dat Den Helder zo ver weg is, anders zouden we een spellenclubje kunnen oprichten
Turn to Stone ook al nietquote:Op woensdag 31 december 2025 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas niet in de Top 2000. Nederland is een SMAKELOOS KUTLAND
Ik vind het best aardig!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef asco het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet zo goed in Hitster hoor. Daarom ga ik ook niet met jullie pubquizzenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dit probleem allemaal wel herkennenBehalve @:essnhills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |