Ik ben wel blij dat ik een man ben. Best tevreden met mijn voornaam. Mijn ouders overweegden ook Willem. Maar vonden uiteindelijk Erik beter passen bij de naam van mijn oudere broer Stefan.quote:
Liesbeth draait zich om in haar graf.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef alopio het volgende:
Ik heb niks met Ramses
Mag ik dat zeggen
Ik ben zo bloid as blikquote:Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben ze dat nummer ook al verpest?
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn Spotify vind wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Tot Ameland.quote:
Ramses ookquote:Op woensdag 31 december 2025 13:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Liesbeth draait zich om in haar graf.
Als wij per ongeluk kinderen zouden hebben gekregen, dan hadden ze Vienna (v) of Kashmir (m) hebben geheten.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Als wij een dochter zouden hebben gekregen, was de naam Angee geweest.
Dit is wel mn alltimefavoriet van Ramses. Ook de enige van m die mn persoonlijke top 100 haaltquote:Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na 26 jaar Pastorale als hoogste nu een keer deze. Jammer, want Pastorale is (iets) mooier.
ze liggen naast elkaarquote:
Als ik als meisje ter wereld zou zijn gekomen had ik Jessica geheten.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Als wij een dochter zouden hebben gekregen, was de naam Angee geweest.
banquote:
Maar als jullie nou bewust kinderen hadden gekregen, wat dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als wij per ongeluk kinderen zouden hebben gekregen, dan hadden ze Vienna (v) of Kashmir (m) hebben geheten.
Godzijdank voor hen zijn ze er nooit gekomen, arme kinderen…
Die hoort eigenlijk ook gewoon in de lijst imoquote:Op woensdag 31 december 2025 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
LAAT MIJ MAAR ALLEEN
(ja is van Klein Orkesst)
hier gaat iets misquote:
Dat werkwoord stond gewoon in mijn boek voor Nederlandse taal hoor vroeger.quote:
Gewoon Marijke en Willem denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar als jullie nou bewust kinderen hadden gekregen, wat dan?
nopequote:
quote:
Oh verkeerde topicquote:
Origineel van The Veronicas GENOTquote:
Kan Jolene wel even vragen.quote:
Die niet met hun tijd mee willen gaan.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:18 schreef alopio het volgende:
Van die leuke collega’s die niet willen veranderen
Laat me ik heb het altijd zo gedaan
Ja dit is niet OUDquote:
Bewust kinderen nemen stond niet op het lijstje…quote:Op woensdag 31 december 2025 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar als jullie nou bewust kinderen hadden gekregen, wat dan?
Ik weet heul van niksquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nee, dat gekerm van Matt is leuk
Ah, je doet het alleen met koffiequote:
Bij die naam krijg ik altijd braakneigingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is wel de versie die ik het alderliefste hoor.
opgeverquote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klik maar op de link. Ik ben er klaar mee.
We zitten bijna in de 2-cijfere getallenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:21 schreef Isorden het volgende:
Nog maar 100 nummers tot 2026 mens0n!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |