Mijn nick was vroeger ook popluair(om op te haten) vanwege een zoet alcoholisch drankje.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Antje was wel een heel populaire naam vroeger.
Ik ken ook meerdere mensen met dezelfde voor- en achternamen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
Waarom werd die graag gister niet met Vincent gesteld?
Ik ken 5 Vincents
Ik ken ook meerdere Vincents.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
Waarom werd die graag gister niet met Vincent gesteld?
Ik ken 5 Vincents
Heeft dan wel goed gewerkt want hij is wel mooi vol gelukkigquote:Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van al die slechte grappen krijg je vanzelf een baard.
Woahquote:Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken ook meerdere mensen met dezelfde voor- en achternamen.
Hij is inmiddels 4x geweest.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:14 schreef hihohaswessam het volgende:
hoeveel marco's nog? heb ik het ergste gemist?
Zoals Alphaville vanochtend al zong, Forever Youngquote:Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Heb je nog je wilde manen?
Gelukkigquote:
Samequote:Op woensdag 31 december 2025 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals Alphaville vanochtend al zong, Forever Young
ik ga weer terug in mijn kuilquote:Op woensdag 31 december 2025 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 4x geweest.
Ook goedquote:
Gimme Shelterquote:
ik ken een ESF....quote:
De ergste?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus nog 34 keer ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn Spotify vind wat anders.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals Alphaville vanochtend al zong, Forever Young
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |