Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
Mensen, ik moet deze keer redelijk vroeg weg voor mijn oud en nieuw plannen ivm reistijd enzo, dus ik wou jullie ietwat vervroegd een voorspoedig en gezond 2026 wensenIk vond het jammer dat ik er iets minder bij kon zijn deze keer, maar zoals gewoonlijk heb ik me uitermate vermaakt weer deze week met jullie en de muziekjes
Veel plezier met de laatste loodjes nog allen![]()
Valt mee voor Rotterdam Zuid zijndequote:Op woensdag 31 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoeverre is t al gazastrook bij jullie?
Nog nauwelijks wat.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga hier niet zoveel zijn vandaag, dus ik gooi hem er nu maar vast in.
Het is elk jaar een feest om met jullie de top 2000 te beleven. Hopelijk kunnen we dat nog lang blijven doen.
Een aantal van jullie heeft een kutjaar gehad. Ik hoop van harte dat 2026 beter wordt. En als je leven wel lekker loopt, hou het vast. Vergeet niet om tijd te maken voor je geliefden, daar zal je nooit spijt van krijgen.
Mijn leven gaat volgend jaar drastisch op de schop. Veel van jullie hebben begrip getoond en me gesteund. En er zijn zelfs aanbiedingen om te helpen verhuizen. Dank jullie. Jullie zijn allemaal lief![]()
Maak er een mooie jaarwisseling van. Geniet van alle mooie muziek en van Fix You
Baai baai manquote:Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga hier niet zoveel zijn vandaag, dus ik gooi hem er nu maar vast in.
Het is elk jaar een feest om met jullie de top 2000 te beleven. Hopelijk kunnen we dat nog lang blijven doen.
Een aantal van jullie heeft een kutjaar gehad. Ik hoop van harte dat 2026 beter wordt. En als je leven wel lekker loopt, hou het vast. Vergeet niet om tijd te maken voor je geliefden, daar zal je nooit spijt van krijgen.
Mijn leven gaat volgend jaar drastisch op de schop. Veel van jullie hebben begrip getoond en me gesteund. En er zijn zelfs aanbiedingen om te helpen verhuizen. Dank jullie. Jullie zijn allemaal lief![]()
Maak er een mooie jaarwisseling van. Geniet van alle mooie muziek en van Fix You
Alweer?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef asco het volgende:
Nou, nog maar ff genieten dan.
https://www.telegraaf.nl/(...)sheid/120838497.html
Valt reuze meequote:Op woensdag 31 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
"De blinde helderziende Baba Vanga, ook wel bekend als de Nostradamus van de Balkan, heeft nog vlak voor haar dood het jaartal van de absolute ondergang van de mensheid onthuld. De vrouw zou in het verleden de Covid-pandemie en de aanslagen op de Twin Towers in New York ook goed hebben voorspeld."quote:
Hier komt de meeste herrie ook van mn verbouwende buren. Stilte voor de storm.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt reuze mee
Was tot een half uurtje geleden nog helemaal stil vandaag en nu een paar verdwaalde knalletjes verderop gehoord
Hier ook, doodstil de hele ochtend en nu begint het links en rechts wat te knallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt reuze mee
Was tot een half uurtje geleden nog helemaal stil vandaag en nu een paar verdwaalde knalletjes verderop gehoord
Wat een ziener!quote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef asco het volgende:
Nou, nog maar ff genieten dan.
https://www.telegraaf.nl/(...)sheid/120838497.html
Valt me alles mee.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgen windkracht 6 hier, dat is nog geen storm.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier komt de meeste herrie ook van mn verbouwende buren. Stilte voor de storm.
Moet je iets zoeken?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moet nog inloggen voor iets voor werk. Geen zin in
quote:Op woensdag 31 december 2025 12:06 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig heeft Chris Rea wel zijn eindbestemming bereikt inmiddels.
Badesalzquote:Op woensdag 31 december 2025 12:07 schreef Bargehassus het volgende:
Hier is toch ook een soort Tiroler uitvoering van?
Gisteravond helemaal de beste ABBA gemist zie ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
ABBA pas weer op #42@:mario390
Dan moet Mario lang met de billen van pipo onder de knop blijven zittenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Duurt lang.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |