Hahahaha flashback naar HillCill dit deze haar campagne gebruikte tot iemand haar team inlichtte over de videoclipquote:Op woensdag 31 december 2025 11:07 schreef Isorden het volgende:
Die videoclip waren ze in de US niet zo blij mee.
quote:
Count your blessingsquote:Op woensdag 31 december 2025 11:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou ze wel willen hebben, maar het gaat eigenlijk al best lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
Toch wel gewoon een beetje het standaard gezonder eten enzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
Hebben mensen nog goede voornemens? Of is dat een ouderwets concept inmiddels
Maarja sweetness heeft ook z'n waarde en dat is ze zeker wel volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2025 11:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahaha tis dat onze december karaokeavond dit jaar al op 3/12 viel, anders had ik het je ook KEIHARD afgeraden [ afbeelding ]
Is ook al meer dan genoegquote:Op woensdag 31 december 2025 11:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wel weer proberen wat minder te blowen volgend jaar. Verder gewoon het sporten er weer goed inkrijgen en dan ben ik wel tevree.
Oh, zeker. Het is ook wel eens anders geweest. Iedere dag even dank je wel zeggen.quote:
Opnieuw gaan daten, hopelijk staan de sterren dan wel gewoon geheel gunstigquote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
Hebben mensen nog goede voornemens? Of is dat een ouderwets concept inmiddels
Er hebben in verhouding minder mensen voor gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is gewoon gezakt. Leg maar uit
Vrouwen lachen niet meer en eisen de nacht op enzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heel goedquote:Op woensdag 31 december 2025 11:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toch wel gewoon een beetje het standaard gezonder eten enzo.
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:11 schreef Gunner het volgende:
Goede voornemen;
niet meer drinkenI'm just a social drinker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everytime someone says i'll have a drink i say:"so shall i!":"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Hoop ik ookquote:Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Opnieuw gaan daten, hopelijk staan de sterren dan wel gewoon geheel gunstig
Ja hoor, geen spijt van de afgelopen maanden, zeker nietquote:Op woensdag 31 december 2025 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maarja sweetness heeft ook z'n waarde en dat is ze zeker wel volgens mij
Marco doet je de groeten.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou ik ook vaker moeten doen, ben verder niet gelovig of iets maar alsnog.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh, zeker. Het is ook wel eens anders geweest. Iedere dag even dank je wel zeggen.
Mogguhquote:
*Haalt opgelucht ademquote:
Wij zijn ook wel eens niet zo blij met de VS.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:07 schreef Isorden het volgende:
Die videoclip waren ze in de US niet zo blij mee.
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over 'rugzakjes' gesprokenDe babbelbox vraagt zich nu af: zijn er nog mensen aan het daten momenteel?
Nee niet aan het daten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
https://www.e-matching.nl/redactie/'iedereen-heeft-een-rugzak,-en-deze-moet-je-zelf-kunnen-dragen'?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Oh nee, ik ook niet. Het is meer iets om mezelf ervan bewust te maken. Dat helpt echt.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou ik ook vaker moeten doen, ben verder niet gelovig of iets maar alsnog.
Maar voor Marco zit je goed!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:13 schreef ok01 het volgende:
Dit is een slechte dag om geen Dire Straits fan te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |