Ja deze date heeft dus ook haar eigenaardigheden. Maargoed dat heb ik zelf ookquote:Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over dating gesproken. NEVER FORGET deze FOK! parel![]()
![]()
R&P / Rare date, zit ermee
Absoluut niet, hij ook nietquote:Op woensdag 31 december 2025 11:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gezegend. Hopelijk niet al teveel onder de plak dan
Tja, die zijn nergens blij meequote:Op woensdag 31 december 2025 11:07 schreef Isorden het volgende:
Die videoclip waren ze in de US niet zo blij mee.
Niemand:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nou ik denk dat Trump deze clip wel kan waarderenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, die zijn nergens blij mee
Ik ken de clip nietquote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Trump deze clip wel kan waarderen
jaquote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
Hebben mensen nog goede voornemens? Of is dat een ouderwets concept inmiddels
Niet écht eigenlijk. Minder druk maken vooral.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
Ja! Ik hoop dat ik het volgend jaar eindelijk eens aandurf om te datenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
Hardloopwedstrijd inschrijven en maar weer eens een beetje aan de training gaan:)quote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
Is al een hele goedequote:Op woensdag 31 december 2025 11:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet écht eigenlijk. Minder druk maken vooral.
Blij zijn met mijn herstel tot nu toequote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
Heel goedquote:Op woensdag 31 december 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop dat ik het volgend jaar eindelijk eens aandurf om te daten
Topperquote:Op woensdag 31 december 2025 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hardloopwedstrijd inschrijven en maar weer eens een beetje aan de training gaan:)
Ik zou ze wel willen hebben, maar het gaat eigenlijk al best lekker.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
Mooi zoquote:Op woensdag 31 december 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blij zijn met mijn herstel tot nu toe
Alleen maar beterquote:Op woensdag 31 december 2025 11:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou ze wel willen hebben, maar het gaat eigenlijk al best lekker.
Ik wel weer proberen wat minder te blowen volgend jaar. Verder gewoon het sporten er weer goed inkrijgen en dan ben ik wel tevree.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef ok01 het volgende:
We bijten nietquote:Op woensdag 31 december 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop dat ik het volgend jaar eindelijk eens aandurf om te daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |