quote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt zicht af: zijn er nog mensen aan het daten momenteel?Heb al bijna 3 jaar vieze vaste verkering dus dat telt vast niet als daten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
[..]
De babbelbox vraagt zicht af: zijn er nog mensen aan het daten momenteel?Dat werd me afgeraden door @Scorpion_17 gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]Remember the jester that showed you tears
The script for tears
[..]
De babbelbox vraagt zicht af: zijn er nog mensen aan het daten momenteel?Ja nee daar gaat het al misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Ik kan die rugtas helemaal niet zelf dragen. Veel te zwaar."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh die komen bij mij gewoon heel natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel waar op zich. Goed geformuleerde grappen bedenken terwijl je naar muziek luistert kost cognitief veel moeite
Zolang het nog maar geen kist word, al hoef je die zelf dan weer niet te dragenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee daar gaat het al mis
Ik kan die rugtas helemaal niet zelf dragen. Veel te zwaar.
Hahaha tis dat onze december karaokeavond dit jaar al op 3/12 viel, anders had ik het je ook KEIHARD afgeradenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat werd me afgeraden door @:Scorpion_17 gisteravond
LIEVER TE DIK IN DE KISTquote:Op woensdag 31 december 2025 11:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zolang het nog maar geen kist word, al hoef je die zelf dan weer niet te dragen
Eastpak?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:05 schreef houdjemond het volgende:
Ik pak wel net mijn eastpak, komt erg dichtbij zo.
Gooi je er wat uit, het meeste is na een tijdje toch niet meer nodig.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee daar gaat het al mis
Ik kan die rugtas helemaal niet zelf dragen. Veel te zwaar.
Over dating gesproken. NEVER FORGET deze FOK! parelquote:Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat werd me afgeraden door @:Scorpion_17 gisteravond
Oh goed ideequote:Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gooi je er wat uit, het meeste is na een tijdje toch niet meer nodig.
Ik ken ook een vriend die daar Asbak van heeft gemaakt, dat vond ik ook wel mooi bedachtquote:
VGZbewuztquote:Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Ohja ik moet nog zorgverzekeringgedoetjes doen
Wil je (eventueel) overstappen?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Ohja ik moet nog zorgverzekeringgedoetjes doen
Gezegend. Hopelijk niet al teveel onder de plak danquote:Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb al bijna 3 jaar vieze vaste verkering dus dat telt vast niet als daten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik heb er nog helemaal niet naar gekekenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil je (eventueel) overstappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |