Zou ik ook vaker moeten doen, ben verder niet gelovig of iets maar alsnog.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh, zeker. Het is ook wel eens anders geweest. Iedere dag even dank je wel zeggen.
Mogguhquote:
*Haalt opgelucht ademquote:
Wij zijn ook wel eens niet zo blij met de VS.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:07 schreef Isorden het volgende:
Die videoclip waren ze in de US niet zo blij mee.
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over 'rugzakjes' gesprokenDe babbelbox vraagt zich nu af: zijn er nog mensen aan het daten momenteel?
Nee niet aan het daten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
https://www.e-matching.nl/redactie/'iedereen-heeft-een-rugzak,-en-deze-moet-je-zelf-kunnen-dragen'?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Oh nee, ik ook niet. Het is meer iets om mezelf ervan bewust te maken. Dat helpt echt.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou ik ook vaker moeten doen, ben verder niet gelovig of iets maar alsnog.
Maar voor Marco zit je goed!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:13 schreef ok01 het volgende:
Dit is een slechte dag om geen Dire Straits fan te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |