Toen sliep ik nog. De eersten liggen er nu inquote:Op woensdag 31 december 2025 07:16 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh. Zo maar es een pot bier van de dop verlossen
[ afbeelding ]
Eteling vanavond? Wij wel met 'n vriend , m'n man en diezelfde vriend waren er vorig jaar ook maar toen moest ik werken.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stom van de pijnheb je wel iets anders lekkers in huis?
Wij hebben dit jaar zo'n kant en klare zak oliebollen van de AH. Zijn vannacht toch pas na 2en thuis.
Yesquote:Op woensdag 31 december 2025 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Eteling vanavond? Wij wel met 'n vriend , m'n man en diezelfde vriend waren er vorig jaar ook maar toen moest ik werken.
Gefeliciteerd L-S
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank jullie![]()
Ik heb echt geweldige kado's gekregen. Meestal krijg ik niet zo veel dus voel me echt jarig.
- Van J een Efteling abonnement en software om inkomsten en uitgaven bij te houden.
- Van mezelf een Harry Potter sorting hat kerstornament, een werkelijk prachtig vogeldrinkbakkunstwerk, een oesterzwam kweekset en een week vrij in februari. Met dan aan @:clubsoda voor de inspiratie
- 4 kaarten
SPOILER: olieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
En 100 felies in SCULquote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank jullie![]()
Ik heb echt geweldige kado's gekregen. Meestal krijg ik niet zo veel dus voel me echt jarig.
- Van J een Efteling abonnement en software om inkomsten en uitgaven bij te houden.
- Van mezelf een Harry Potter sorting hat kerstornament, een werkelijk prachtig vogeldrinkbakkunstwerk, een oesterzwam kweekset en een week vrij in februari. Met dan aan @:clubsoda voor de inspiratie
- 4 kaarten
Lieve Lucky vanquote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank jullie![]()
- 4 kaarten
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef fietsie het volgende:
BollenKom er aan!SPOILER: olieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inspiratiequote:Op woensdag 31 december 2025 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank jullie![]()
- 4 kaarten
Leuk. Vond de leerling chef het ook leuk? Benieuwd naar het resultaatquote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
@:derLudolf Ik heb samen met Marijn beslag staan maken. Zometeen de eerste bakken. Ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |