Mwoah mijne redde vroeeger ook wel 10-11 dagen, en ik zit nu op 54% met 4 dagen, inclusief een keer anderhalf uur en een keer 35min aangezette activiteit, en red zonder activiteiten starten een dag of 5 tot hij rond de 50% is. Dus ik geloof die 9 dagen eigenlijk wel. Het jammere bij mijne is dat hij vanaf 40-45% volstrekt onbetrouwbaar wordt en random uitvalt en dan zegt dat ie nog 0% batterij heeft, waar hij vroeger dan gewoon hetzelfde leegloop tempo aanhield als die eerste 50%. Dus om er echt nu al nieuwe voor te kopen, zou ik eigenlijk wel weer naar 9+ dagen willen. Ik ga nog eens verder zoeken naar ervaringen!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet meer jong.
Het komt mij toevallig meestal woensdag goed uit om m op te laden dus dat doe ik normaal en hij is nooit leeg.
Behalve nu, want hij begon net te jodelen dat ie aandacht wilde. Toevallig gok ik dat ie vorige week níet woensdag in de lader zat want gekke dag maar al eerder.
Hij zegt nu bij 84% dat ie nog 9 dagen mag maar daar geloof ik nooit zo in.
Dus, met op zijn vlinders lange toelichting, ik denk dat je sowieso kunt rekenen op een week.
Dat was toch Snel? Niet Prins? Of allebei?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Prins is vier jaar geleden ook er al uitgeknikkerd. Misschien is Nuis gewoon te oud, plaats maken voor een nieuwe generatie.
Hij heeft het over 12 jaar, dan hoeft wennemars er zelf niet bij zijn geweest maar coaches etc wel. En ik snap het ook wel van Nuis, met dat soort zaken wil je je niet bezighouden wanneer je met trainingen moet bezig houden. Maar wanneer je nooit bezwaar maakt omdat je toch wel doorging en nu hij niet mag rijden wel opmerkingen maakt tja daar vind ik dan wel wat van.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, eens. Met alles.tegelijkertijd acht ik voor Nuis nog wel een kans dat Bosker aangewezen wordt voor TP, Prins eraf valt en hij dan alsnog 1500m mag. Maar dat zou ik voor Prins dan ook wel weer echt extreem zuur vinden.
[..]
Ik vind het lastig. Want hij zegt dat Nuis nooit iets heeft gedaan om er wat aan te veranderen - maar hoe weet hij dat? Okay, hij was niet bij atletenvergaderingen (hoe lang? Want Wennemars was er denk ik ook niet al >4j geleden?), maar dat hoeft niet per se te betekenen dat hij niet via andere wegen dingen geprobeerd heeft. Dus tenzij hij héél zeker weet dat Nuis nooit heeft geprobeerd via welke weg dan ook invloed uit te oefenen, vind ik het nogal wat, wat hij zegt.
Of haal ik nu het nos en nu.nl interview door elkaar?
Ik heb minstens 3x per week een activiteit aanstaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mwoah mijne redde vroeeger ook wel 10-11 dagen, en ik zit nu op 54% met 4 dagen, inclusief een keer anderhalf uur en een keer 35min aangezette activiteit, en red zonder activiteiten starten een dag of 5 tot hij rond de 50% is. Dus ik geloof die 9 dagen eigenlijk wel. Het jammere bij mijne is dat hij vanaf 40-45% volstrekt onbetrouwbaar wordt en random uitvalt en dan zegt dat ie nog 0% batterij heeft, waar hij vroeger dan gewoon hetzelfde leegloop tempo aanhield als die eerste 50%. Dus om er echt nu al nieuwe voor te kopen, zou ik eigenlijk wel weer naar 9+ dagen willen. Ik ga nog eens verder zoeken naar ervaringen!
Djeesus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef derLudolf het volgende:
Zag Irene ook twee keer bijgepoederd worden door iemand. Viel me beetje tegen voor de nuchtere boerendochter. Maar diezelfde dame naam daarna ook Tuitert onder handen. Hoort bij tv blijkbaar.
Bij Podium Witteman/Podium Klassiek kreeg Paul Witteman ook halverwege een checkup. En die nu presenteert trouwens ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef derLudolf het volgende:
Zag Irene ook twee keer bijgepoederd worden door iemand. Viel me beetje tegen voor de nuchtere boerendochter. Maar diezelfde dame naam daarna ook Tuitert onder handen. Hoort bij tv blijkbaar.
Nouja, de vraag voor mij is dus of hij daadwerkelijk nooit bezwaar gemaakt heeft. Of hij niet via achterkamertjes dingen geprobeerd heeft, via coaches etc, informele wegen. Niet alles wat mensen doen is altijd zichtbaar voor iedereen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 12 jaar, dan hoeft wennemars er zelf niet bij zijn geweest maar coaches etc wel. En ik snap het ook wel van Nuis, met dat soort zaken wil je je niet bezighouden wanneer je met trainingen moet bezig houden. Maar wanneer je nooit bezwaar maakt omdat je toch wel doorging en nu hij niet mag rijden wel opmerkingen maakt tja daar vind ik dan wel wat van.
Ik weet nu ook waarom er een paar uur geleden heel veel zwaailichten langskwamen https://www.gelrenieuws.n(...)e-voet-gevlucht.html
Dat wereldje is natuurlijk erg klein dus daar komt van alles naar voren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:35 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nouja, de vraag voor mij is dus of hij daadwerkelijk nooit bezwaar gemaakt heeft. Of hij niet via achterkamertjes dingen geprobeerd heeft, via coaches etc, informele wegen. Niet alles wat mensen doen is altijd zichtbaar voor iedereen.
Hij maakte overigens ook niet pas opmerkingen toen hij wist dat hij niet mocht rijden, maar deed dat in elk geval dit jaar al een paar weken voor het OKT.
Vergeer en Van Gennip, ik winquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik schaatsen keek deed Wüst nog meeIk zie deze allemaal voor het eerst, dat emoot niet zo
Die ken ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ard Schenk, Jan Bols, Kees Verkerk, Atje Keuken-Deelstra en Stien Baas-Kaiser…
Ja ik ben net klaar met de voorbereidingen, nog even op de fiets wat dingen gehaald.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:12 schreef derLudolf het volgende:
@:fietsie ga jij nog bakken morgen?
Wel of geen sukade?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik ben net klaar met de voorbereidingen, nog even op de fiets wat dingen gehaald.
Helaas waren de witte rozijnen op dus morgenochtend nog even langs een andere winkel trapperen
Nee dan eet de rest van het gezin ze niet. Dus dat laat ik maar achterwegen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel of geen sukade?
Ik vind ze met lekkerder, maar bijna niemand gebruikt dat nog…
Dank voor het opschrijvenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ard Schenk, Jan Bols, Kees Verkerk, Atje Keuken-Deelstra en Stien Baas-Kaiser…
Oh wacht…het zijn de commentatoren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me behoorlijk logisch als je daar onder een dikke lamp zit te zweten.
Anders staat ook iedereen weer vooraan om te klagen over je vette huid etc.
Begrijpelijk, maar ik had hoop…quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dan eet de rest van het gezin ze niet. Dus dat laat ik maar achterwegen.
We kregen afgelopen week een 'feestkoek' cadeau.quote:Heb nog wel eens stukjes geconfijte kers geprobeerd maar dat was ook niet ok.
Doet me een beetje denken aan die engelse confijtwaren rond kerst, van de pudding tot de mince pies...quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ik had hoop…
[..]
We kregen afgelopen week een 'feestkoek' cadeau.
Soort krentenbrood met dikke laag amandelspijs en amarone kersen er in.
Normaal gesproken allemaal prima, maar als combi te veel van het goede.
Het glazuur spatte van je gebit…
Gekonfijte groene en rode kersen op de kerstkrans…quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die engelse confijtwaren rond kerst, van de pudding tot de mince pies...
Ze hebben wel veel en veel lekkersquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gekonfijte groene en rode kersen op de kerstkrans…
En als iemand een (web)adres in NL weet voor echte goede Britse pies (lamb, kidney, mince, whatever) dan hoor ik het graag.
Die hebben ze bij de Sligro ook ja, kerstbrood met amarenenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ik had hoop…
[..]
We kregen afgelopen week een 'feestkoek' cadeau.
Soort krentenbrood met dikke laag amandelspijs en amarone kersen er in.
Normaal gesproken allemaal prima, maar als combi te veel van het goede.
Het glazuur spatte van je gebit…
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel of geen sukade?
Ik vind ze met lekkerder, maar bijna niemand gebruikt dat nog…
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:56 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg net een pakketje wagyu van de Sligro; morgen eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarten van der Weijden![]()
Achteruit schaatsen kan zeker. Kijk maar naar het kunstschaatsen.
Skiën? Roeien? Racen? Fietsen? Wandelen?
Ja, maar qua pie's ben ik op zoek naar zo vers mogelijke versies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel en veel lekkers
https://www.kellys-expat-shopping.nl/en/
https://princepie.nl/quote:Op woensdag 31 december 2025 07:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar qua pie's ben ik op zoek naar zo vers mogelijke versies.
Marks & Spencer zat jaren geleden in Amsterdam, die had ze wel.
Maar die is ook al weer lange tijd verdwenen…
Zijn dat niet die pie's die je ook wel op markten ziet?quote:Op woensdag 31 december 2025 07:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
https://princepie.nl/
https://echtveluwe.nl/project/prince-pie/
Die zat (of zit nog steeds, alhoewel de contact pagina het heeft over Heinenoord) bij ons in het dorp. Van daar dat ik het ken.
Oh, dat zal welquote:Op woensdag 31 december 2025 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat niet die pie's die je ook wel op markten ziet?
Die ken ik wel, maar die zijn vaak wat zompig.
Niet zo stevig als ze ze in de UK maken…
Een zelfgemaakte oliebol is mij nooit goed gelukt. Wat is je recept?quote:Op woensdag 31 december 2025 07:16 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh. Zo maar es een pot bier van de dop verlossen
[ afbeelding ]
Je loopt hard, toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
Sinds Sweeney Todd heb ik het niet meer zo op pies
Ik ga zo eens kijken of ik met bepleisterde vingers kan sporten
Dit is bootcamp (light). Met zo'n elastieken band voor schouder en armoefeningen en het is wel handig als je dit stevig vast kan houden als er spanning op komt (sprak ik uit ervaring). Mijn hardloopactiviteiten staan op een nogal laag pitjequote:Op woensdag 31 december 2025 08:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je loopt hard, toch?
Dat klinkt niet als een onmogelijke opgave.
https://nl.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Oliebollenquote:Op woensdag 31 december 2025 08:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte oliebol is mij nooit goed gelukt. Wat is je recept?
Ik heb zowaar alle ingrediënten in huis. Alleen jammer dat ik net ossevet in de frituurpan heb zitten en het een pokkewerk is om dat er uit te halen (om te proberen of het echt zoveel lekkerder is en omdat Marijn vetbollen voor de vogels heeft gemaakt, er was genoeg over).quote:Op woensdag 31 december 2025 08:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
https://nl.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Oliebollen
Al jaren deze.
Met enkele kleine wijzigingen
-Deel van het melk vervang ik door een fles Hefeweizen
-Margarine doen we uiteraard niet aan
-Arachideolie ipv zonnebloemolie
Qua vulling houdt ik 500g aan, een zak op 1kg bloem.
Het recept zegt 15quote:Op woensdag 31 december 2025 08:28 schreef derLudolf het volgende:
Oh en 20g zout vond ik net iets te, ik doe 16g
quote:Op woensdag 31 december 2025 08:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het recept zegt 15, maar jij gaat uit van 1kg bloem vermoed ik.
Die's nie goedquote:Op woensdag 31 december 2025 06:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriend van me heeft de Kennedymars (80 km) achteruit gewandeld.
Geen goed doel oid. Gewoon, omdat het kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |