Omdat ze viel?quote:
Tevens dit. Ik heb net voor het eerst schaatsen opgezet omdat jullie me inspireerden en ik het wel lekker vind om wat achtergrondgeluid te hebben tijdens het skyrimmen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb geen meningen over schaatsers, waarom is zij specifiek stom?
Ik vond je er anders wel héél sterk uitzienquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging de badkamer schoonmaken en toen sprong zo de douchedeur kapotdie liep wel wat stroef door kalk maar ik ben toch echt niet de hulk ofzo
geeft een hoop rotzooi, veiligheidsglas OVERAL, en bloed want ik sneed mijn vingers. Wat een gezeik.
quote:Beter (en belangrijker) bericht is dat ik het radiologieverslag gelezen heb en de MRI helemaal normaal was. Dat lost het probleem niet op maar is wel een geruststelling.
Ik deed het hoe dan ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:55 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde je een duimpje geven voor goede MRI maar toen las ik terug over je douchedeur![]()
Ja, weet ik niet zo goed. Ik heb ook geen mening over Jutta-de-schaatster, maar over Jutta-de-mens, maar die mening is eigenlijk niet specifiek ergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb geen meningen over schaatsers, waarom is zij specifiek stom?
Nee, gewoon gedrag/uitstraling als ik voor mezelf spreek.quote:
Rij 4. Muzikanten hebben op drie plekken in het stadion gestaan. Laatste keer wel bij onze tribune maar niet ons vak.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
@:derLudolf stond jij op de 2e of 3e rij bij de muzikanten?
Ik had heel even het idee dat ik je zag op het journaalquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rij 4. Muzikanten hebben op drie plekken in het stadion gestaan. Laatste keer wel bij onze tribune maar niet ons vak.
Zwarte jas en oranje sjaal?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rij 4. Muzikanten hebben op drie plekken in het stadion gestaan. Laatste keer wel bij onze tribune maar niet ons vak.
Dan zag ik je nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:18 schreef derLudolf het volgende:
Blauwe jas en geen sjaal. Wel een gele muts
Duimpje voor MRIquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging de badkamer schoonmaken en toen sprong zo de douchedeur kapotdie liep wel wat stroef door kalk maar ik ben toch echt niet de hulk ofzo
geeft een hoop rotzooi, veiligheidsglas OVERAL, en bloed want ik sneed mijn vingers. Wat een gezeik.
Beter (en belangrijker) bericht is dat ik het radiologieverslag gelezen heb en de MRI helemaal normaal was. Dat lost het probleem niet op maar is wel een geruststelling.
Tweequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Eentje met een helm
Wat verstandig enzo
Ik zag pas 1quote:
Dat doe ik/doen wij ieder jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:12 schreef Barreltje het volgende:
ondertussen ben ik 100 plannen aan het maken om 2026 wat gestructurerrder aan te pakken
Als ie m zou dragen voor veiligheid.. maar deze draagt m vanwege de aerodynamische voordelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Eentje met een helm
Wat verstandig enzo
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik kocht vandaag 28(!) oliebollen bij de kraam waar ik een paar weken geleden een waarlijk fantastisch exemplaar haalde.
Duidelijk drukker vandaag, net niet gaat genoeg dus maar half zo lekker
Zit ik met mijn 28 ballen (jaja ik ging voor 20 maar het was 14 voor 15 dus toen kon dat natuurlijk niet.
Tegenvallerquote:
De laatste keer dat ik schaatsen keek deed Wüst nog meequote:
Haha ik ga al janken als anderen gaan janken, dusja, dat is prijsschieten bij dit soort toernooienquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik schaatsen keek deed Wüst nog meeIk zie deze allemaal voor het eerst, dat emoot niet zo
Ik doe dat alleen als ik de mensen zelf of de- datgene waarom ze janken sympathiek vind.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ik ga al janken als anderen gaan janken, dusja, dat is prijsschieten bij dit soort toernooiennou kende ik ze nu wel, maar ook bij vreemden heb ik dat. Is leuk als je vlakbij iemand in de bus zit die tijdens een telefoongesprek gaat huilen
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Jutta stom omdat ik in het dagelijks leven me zeer bewust niet bezig hou met influencers en door mijn liefde voor schaatsen word ik toch geconfronteerd met dat idiote gedrag. En sinds ze die dwaze vriend heeft is het allemaal nog 25 keer zo erg geworden. Hij komt steeds in beeld* tijdens de race, de commentatoren refereren steeds aan hem. Er is geen enkel ontkomen aan.
*Het is hier in huis altijd een grote frustratie dat de regie publiek laat zien op belangrijke momenten tijdens wedstrijden. En die Andrew Tate light van haar maakt dat dat dus vaker gebeurd.
Dit wel ook. Sinds de hormonenoceaan van zwanger zijn. Toen dacht ik nog dat dat nog wel eens over zou gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze mij bij een uitvaart waar ik niemand ken, ook de overledene niet en ik jank mee. Een boek, ik jank, een film of serie ik jank, boos, ik jank, moe ik jank
Lol die had ik nog niet gehoord. Maar inderdaad ik heb me ook wel es afgevraagd wanneer ze klappen zou krijgen. Oh en wanneer ze een OnlyFans account maakt.quote:
Ze ís een influencer. En tussen de wedstrijden door daar ook steeds mee bezig. Hij is ook influencer. Influencer + influencer = oneindige influenceroverdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze doet het met een influencer dus?
Je zou zeggen dat zij er niks aan kan doen dat de commentatoren haar vriend blijkbaar interessanter vinden dan haar? Lijkt me juist wel zielig voor haar.
Als ze een AndrewTateachtige kiest is haar natuurlijk wel aan te rekenen, maar ik weet niet over wie dit gaat dus daar vind ik eigenlijk ook niet zo veel van
Was Wüst er nog maar
Eerst nog even 4 kinderen trad wifend hone schoolen en uitbuiten op de socials.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lol die had ik nog niet gehoord. Maar inderdaad ik heb me ook wel es afgevraagd wanneer ze klappen zou krijgen. Oh en wanneer ze een OnlyFans account maakt.
Oh ze ís.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze ís een influencer. En tussen de wedstrijden door daar ook steeds mee bezig. Hij is ook influencer. Influencer + influencer = oneindige influenceroverdaad
Misschien moet ik dan deze retesaaie 5 km uitzetten en Wüst gaan luisteren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wust was deze week 2 keer commentator. Doet ze heel goed![]()
4 jaar geleden zijn we voor het afscheid van Ireen en Sven een weekend naar Thialf geweest. Was echt prachtig.
Schaatsen zelf niet. Maar als je boegbeeld van je commerciele ploeg bent, kan je natuurlijk als je een beetje goed kunt influencen een merk veel bekendheid geven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ze ís.
Zou dat schaatsen niet zo goed verdienen?
Deze 5km was verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan deze retesaaie 5 km uitzetten en Wüst gaan luisteren.
Weet je ook nog wanneer dat was?
Dan snap ik denk ik wel dat je je toptijd je winst maximaliseert. Maar das makkelijk praten voor mij, ik hoef haar niet te zienquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Schaatsen zelf niet. Maar als je boegbeeld van je commerciele ploeg bent, kan je natuurlijk als je een beetje goed kunt influencen een merk veel bekendheid geven.
Verschrikkelijk saai of verschrikkelijk drama? Dat laatste wil ik t wel voor afkijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze 5km was verschrikkelijkStomme matrix.
Ireen was er sowieso gisteren.
Drama wel. Maar ik denk niet dat jij het zal ervaren als drama.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk saai of verschrikkelijk drama? Dat laatste wil ik t wel voor afkijken
Ja dat weet ik toch niet meer jong.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vond jij het drama eraan? Groenewoud en/of Beune die 'm mist?
@:Vanyel hoeveel dagen kan jouw horloge ook alweer zonder opladen? Als ik een nieuwe wil, dan is het slim om die net morgen nog te bestellen en niet volgende week ergens. Dus moet even knoop doorhakken of de extra batterijduur me het waard is om hem te vervangen ook al werkt hij verder prima.
Allebei wel, vooral Groenewoud. Maar van Beune gisteren was ik erger ontdaan. En Kjeld vandaag ook. Dat zijn echt wel twee grote kansen op goud die we nu minder hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vond jij het drama eraan? Groenewoud en/of Beune die 'm mist?
Ik vond de reactie van Wennemars over Nuis well heel treffend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allebei wel, vooral Groenewoud. Maar van Beune gisteren was ik erger ontdaan. En Kjeld vandaag ook. Dat zijn echt wel twee grote kansen op goud die we nu minder hebben.
Ik vind het de bomquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Drama wel. Maar ik denk niet dat jij het zal ervaren als drama.
Ja, eens. Met alles.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allebei wel, vooral Groenewoud. Maar van Beune gisteren was ik erger ontdaan. En Kjeld vandaag ook. Dat zijn echt wel twee grote kansen op goud die we nu minder hebben.
Ik vind het lastig. Want hij zegt dat Nuis nooit iets heeft gedaan om er wat aan te veranderen - maar hoe weet hij dat? Okay, hij was niet bij atletenvergaderingen (hoe lang? Want Wennemars was er denk ik ook niet al >4j geleden?), maar dat hoeft niet per se te betekenen dat hij niet via andere wegen dingen geprobeerd heeft. Dus tenzij hij héél zeker weet dat Nuis nooit heeft geprobeerd via welke weg dan ook invloed uit te oefenen, vind ik het nogal wat, wat hij zegt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van Wennemars over Nuis well heel treffend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |