quote:Op woensdag 31 december 2025 02:30 schreef Dagoduck het volgende:
In coronatijd deed ik nog leuke dingen. Zoals random vanuit Den Helder naar Zoutelande rijden en volledige terug via de meeste westelijke wegen. Hoek van Holland, Katwijk, Zandvoort etc etc etc etc...Trouwens Foo Fighters shirt aan hier. Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb daar ook wel wat meequote:Op woensdag 31 december 2025 02:33 schreef HommeJosh het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor vlaamse vrouwenstemmen
Maar moet je dat laten lingeren of niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Plots weer een stukje kwaliteit, he!
Trusten!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan tevreden naar bed
Slaap lekker
Jammerquote:Op woensdag 31 december 2025 02:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan tevreden naar bed
Slaap lekker
Ja, slaap ze!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan tevreden naar bed
Slaap lekker
Welterusten!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
Mooie afsluiter voor vannacht.
Fijne nacht allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |