Mentions werken niet meer na aanpassen bericht.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 02:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik sliep toch nog niet, dus toch even Everlong luisteren
Gelukkig is ie toch nog zelf online.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mentions werken niet meer na aanpassen bericht.
Ja, daarom moest ik eraan denkenquote:Op woensdag 31 december 2025 02:21 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt wel een zus van Emmely in die playbackboot
Je bent in de war met The Pretenderquote:
ik ookquote:Op woensdag 31 december 2025 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik eraan denken
Teleurstellend.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, mooi geweest. Tijd voor bed
Veel luisterplezier nog!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
Veel luisterplezier nog!
Dat is te hopenquote:Op woensdag 31 december 2025 02:22 schreef ShinyStar het volgende:
Ik ga nu even de Top 2000 a GoGo kijken en dan kom ik nog even weer terug voor Echoes.
Welterusten!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
Veel luisterplezier nog!
Die ligt op twee orenquote:Op woensdag 31 december 2025 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
@:Gretzl pas 1 post vandaag, heeft iemand de krant al gebeld?
quote:Op woensdag 31 december 2025 02:21 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt wel een zus van Emmely in die playbackboot
Ik weet. Dat is het bijzondere.quote:
Maar dan wel weer totaal afwezig in de 90s lijst laatstquote:Op woensdag 31 december 2025 02:25 schreef TheVulture het volgende:
Opvallend dat deze zo stabiel blijft de afgelopen jaren, zo bijzonder is ie ook weer niet
Dat moeten dan wel flinke oren zijnquote:
Hmm, dat weet ik niet, maar het zou met niet verbazen.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:28 schreef HommeJosh het volgende:
Ik dacht vroeger dat Bon Jovi een echte band was die hun eigen nummers schreef... blijkt het een soort "Rock Take That" te zijn met songwriters die nummers voor hen schreef 🤔
Stel even een UserIcon in trouwens (van Josh Hommequote:Op woensdag 31 december 2025 02:28 schreef HommeJosh het volgende:
Ik dacht vroeger dat Bon Jovi een echte band was die hun eigen nummers schreef... blijkt het een soort "Rock Take That" te zijn met songwriters die nummers voor hen schreef 🤔
Is dat niet een beetje verwarrend?quote:Op woensdag 31 december 2025 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel even een UserIcon in trouwens (van Josh Homme), dat zou echt fantastisch zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
De kans dat ie dezelfde als onze mattie pakt is klein.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje verwarrend?
Dan loop ik achterquote:Op woensdag 31 december 2025 02:29 schreef TheVulture het volgende:
Er staat een soort Arie Boomsma in het café te zwijmelen
Fijne nacht!quote:Op woensdag 31 december 2025 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
Veel luisterplezier nog!
Veel nummers zijn ingebracht door externe schrijvers, ooit in een artikel gelezen, ergens in het papieren tijdperkquote:Op woensdag 31 december 2025 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niet, maar het zou met niet verbazen.
Lekker met de meiden, meiden?quote:Op woensdag 31 december 2025 02:32 schreef TheVulture het volgende:
Lekker uit met de meiden in die playbackhoek
Ik heb een zwak voor vlaamse vrouwenstemmenquote:Op woensdag 31 december 2025 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
Toch kan ik deze wel hebben. Plekje of 1800 te hoog, maar toch.
En origineel is beter uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |