Stel hem dan gewoonquote:Op woensdag 31 december 2025 00:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie moet anders de vraag stellen met wie we naar bed willen?
Gale echt, niet aan beginnen. Dat ze op 2 km afstand woont en wil is geen reden genoegquote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Cappuccino, al iets beter. Maar ze drinkt alleen alcohol met oud en nieuw
Uiteindelijk zijn dat de belangrijkste vragen in het levenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie moet anders de vraag stellen met wie we naar bed willen?
Wat een fuifnummer.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Cappuccino, al iets beter. Maar ze drinkt alleen alcohol met oud en nieuw
Ik zou beginnen met een rockballad.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn vriendin heb ik tot nu toe ook niet kunnen warm maken voor thrash metal.
Valt me toch wel van haar tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me dat je een goede smaak hebt qua speciaalbier.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een fuifnummer.
Mis je de bierwinkel nog weleens? :-)quote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef alopio het volgende:
Over 2026…
Mijn bedrijf gestopt in Januari, was niet tof. Daarna 2 banen gehad (waarvan ik de 2e nog heb) maar beide niet echt op mijn plek was en dus nu ook de 2e heb opgezegd. De zoektocht naar wat ik wil is zwaar. Ga nu begin 2026 een ander traject in van omscholing wat spannend is. Ik hoop in 2026 die onrust achter mij te laten.
Het is 2025 nog liefjequote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef alopio het volgende:
Over 2026…
Mijn bedrijf gestopt in Januari, was niet tof. Daarna 2 banen gehad (waarvan ik de 2e nog heb) maar beide niet echt op mijn plek was en dus nu ook de 2e heb opgezegd. De zoektocht naar wat ik wil is zwaar. Ga nu begin 2026 een ander traject in van omscholing wat spannend is. Ik hoop in 2026 die onrust achter mij te laten.
Was je nuchter?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Born Slippy is leuk, maar ik heb Underworld ooit live gezien en ik vond er verder geen reet aan.
Maak er een extra speciale dag van morgenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:22 schreef Gunner het volgende:
Schoonvader verloren in 2025, met mijn schoonmoeder gaat het ook niet geweldig. Krijgt in januari een operatie vanwege een kwaadaardige tumor in haar dikke darm. Wordt 3 januari 80. Einde jaar viert ze bij ons
Dit gebeurt helaas soms in het leven, ik heb ook 2 banen verlaten dit jaar. Hopen op een fijner vooruitzicht volgend jaar voor ons beiden.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef alopio het volgende:
Over 2026…
Ik ben momenteel een zure rakker van 3 Fonteinen naar binnen aan het slurpen.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me dat je een goede smaak hebt qua speciaalbier.
Heb je er nog eentje open momenteel?
goede combiquote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
Halve liter HJ gepakt trouwens.
En een Captain Morgan + cola.
We gaan nog even door.
De mensen vooral, de gezelligheid enzoquote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mis je de bierwinkel nog weleens? :-)
Behoorlijk, ja.quote:
I see the problem.quote:
Dat moet ons lukkenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit gebeurt helaas soms in het leven, ik heb ook 2 banen verlaten dit jaar. Hopen op een fijner vooruitzicht volgend jaar voor ons beiden.
Lekker man.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een zure rakker van 3 Fonteinen naar binnen aan het slurpen.
drink er nog eentjequote:
Ja, jeetje, alleen als die ander het ook wilquote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe het wel; over welke beroemdheid zou je willen plassen onder de douche?
.
Dan moet je een Baskisch nummer regelen voor de karaoke?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker man.
Kom anders ook naar de Top 2000 meet. Lijkt me tof om eens een biertje met je te doen.
Bart van Racoon, als dank voor zn zeikmuziekquote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe het wel; over welke beroemdheid zou je willen plassen onder de douche?
.
Thanks. Dit topic is een warm bad.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maak er een extra speciale dag van morgenEn fijn dat jullie haar uitnodigen.
Eergisteren.quote:
Dat is ook fijn te horen tochquote:Op woensdag 31 december 2025 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Heb als ik alles lees toch wel een lekker stabiel goed jaar gehad. Maar dat is ook meteen het besef dat het niet altijd goed kan blijven gaan, bijvoorbeeld met ouders/familie etc die ook steeds ouder worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |