Ik ben momenteel een zure rakker van 3 Fonteinen naar binnen aan het slurpen.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me dat je een goede smaak hebt qua speciaalbier.
Heb je er nog eentje open momenteel?
goede combiquote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
Halve liter HJ gepakt trouwens.
En een Captain Morgan + cola.
We gaan nog even door.
De mensen vooral, de gezelligheid enzoquote:Op woensdag 31 december 2025 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mis je de bierwinkel nog weleens? :-)
Behoorlijk, ja.quote:
I see the problem.quote:
Dat moet ons lukkenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit gebeurt helaas soms in het leven, ik heb ook 2 banen verlaten dit jaar. Hopen op een fijner vooruitzicht volgend jaar voor ons beiden.
Lekker man.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een zure rakker van 3 Fonteinen naar binnen aan het slurpen.
drink er nog eentjequote:
Ja, jeetje, alleen als die ander het ook wilquote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe het wel; over welke beroemdheid zou je willen plassen onder de douche?
.
Dan moet je een Baskisch nummer regelen voor de karaoke?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker man.
Kom anders ook naar de Top 2000 meet. Lijkt me tof om eens een biertje met je te doen.
Bart van Racoon, als dank voor zn zeikmuziekquote:Op woensdag 31 december 2025 00:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe het wel; over welke beroemdheid zou je willen plassen onder de douche?
.
Thanks. Dit topic is een warm bad.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maak er een extra speciale dag van morgenEn fijn dat jullie haar uitnodigen.
Eergisteren.quote:
Dat is ook fijn te horen tochquote:Op woensdag 31 december 2025 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Heb als ik alles lees toch wel een lekker stabiel goed jaar gehad. Maar dat is ook meteen het besef dat het niet altijd goed kan blijven gaan, bijvoorbeeld met ouders/familie etc die ook steeds ouder worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |